۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۶
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85376537
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در دیدار تدارکاتی

قزوین - ایرنا - تیم فوتبال شمس آذر قزوین در نخستین دیدار تدارکاتی خود پس از بازگشت از اردوی ترکیه، نساجی مازندران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار که بعدازظهر یکشنبه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم شمس آذر با تک گل حسین گودرزی موفق شد حریف مازندرانی خود را شکست دهد.

تیم شمس آذر قزوین در طول مدت زمان برپایی اردوی آمادگی خود در ترکیه با تیم های ینی سئی کراسنویارسک روسیه، سرخان ازبکستان و کایسار قزاقستان دیدارهای تدارکاتی را نیز برگزار کرد و با پیروزی بر نماینده ازبکستان و شکست در برابر ۲ تیم دیگر به تمرینات خود پایان داد.

نماینده قزوین در رقابت های لیگ برتر فوتبال در آغاز دور برگشت و از هفته شانزدهم این مسابقات میزبان تیم استقلال خوزستان است.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین از ۱۵ دیدار نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

لغو دیدار تیم‌های سپاهان و شمس آذر در جام حذفی

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور لغو و به زمان دیگری موکول شد.

براساس گزارش سازمان لیگ فوتبال، نظر به اینکه باشگاه سپاهان اصفهان پنج بازیکن در تیم ملی دارد و با توجه به درخواست رسمی این باشگاه مبنی بر لغو دیدار این تیم در مرحله یک شانزدهم جام حذفی با تیم فوتبال شمس آذر قزوین، مسابقه ۲ تیم لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بر حسب زمانبندی قبلی جام حذفی، دیدار ۲ تیم سپاهان اصفهان شمس آذر قزوین در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی پیش از این قرار بود ۲۰ بهمن به میزبانی اصفهان برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha