۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۴۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85376575
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه خوزستان: جریان خدمت به مردم به طور گسترده ادامه دارد

اهواز -ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ولی‌ عصر(عج) خوزستان گفت: جریان خدمت به مردم در کشور به صورت گسترده ادامه دارد و با عزم ملی در حال تلاش برای حل مشکلات مردم هستیم.  

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در آیین اهدای یک‌هزار دستگاه یخچال به خانواده های نیازمند استان به مناسبت ایام الله دهه فجر بیان کرد: دولت و نهادهای حمایتی برای امیدبخشی به مردم اقدامات و کارهای ارزشمندی را در حال انجام هستند که توجه و حمایت از نیازمندان در صدر این فعالیت‌ها قرار دارد.

وی گفت: تلاش نهادهای حمایتی کمک به نیازمندان در بخش‌های مختلف فرهنگی، تحصیل، درمان ، تامین لوازم اساسی زندگی و جهزیه است .

سردار شاهوارپور افزود: مجموعه بسیج و سپاه نیز افتخار دارد که به صورت داوطلبانه در این عرصه فعالیت دارد و قرارگاه محرومیت‌زدایی را در همین راستا فعال کرده است.

فرمانده سپاه خوزستان تاکید کرد: رفع محرومیت‌ها باید به عنوان یک اولویت و مسئولیت اجتماعی برای مدیران استان مورد توجه باشد.

در ادامه این آیین نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: از تمامی دستگاه‌ها و شرکت‌های موجود در استان انتظار می‌رود در کنار نهادهای حمایتی بای رفع محرومیت در استان پای کار بیایند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد افزود: اولویت و رسالت نهادهای حمایتی ابتدا باید توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: این تعداد یخچال بین مددجویانی که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی هستند توزیع می‌شود.

جمال شیبه افزود: با همکاری افراد نیکوکار و به ویژه بسیج و سپاه زمینه خرید این تعداد یخچال فراهم شد و همچنان تامین مایحتاج و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته نیز توزیع لوازم گرمایشی با مشارکت بسیج و سپاه در استان انجام شد ادامه داد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر خوزستان به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش ایرنا، ۳۰۰ هزار نفر معادل پنج درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.




اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha