۴۶ طرح عمرانی در سردشت به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- ۴۶ طرح عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در سردشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح ۴۳ طرح روستایی بنیاد مسکن، یک باب مسکن مددجویی، آسفالت معابر کوهسار و زمین چمن مصنوعی مدرسه آزادی سردشت بود که روز دوشنبه با حضور فرماندار و امام جمعه سردشت و جمعی از مسوولان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

افتتاح ۴۳ طرح روستایی بنیاد مسکن

طرح بهسازی و مقاوم سازی ۴۰ واحد روستایی در ۲۵ روستا که تقریبا برای هر واحد سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره، ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، ۱۰ تن سیمان و ۲ تن میلگرد تخصیص با اعتبار کلی ۱۴۰ میلیارد ریال اجرا شده و ۴۰ جلد سند مالکیت نیز برای اماکن روستایی صادر شده است.

۴۶ طرح عمرانی در سردشت به بهره‌برداری رسید

طرح هادی و آسفالت معابر روستاهای «زوران» و «بیوران علیا» به میزان کلی پنج هزار متر مربع با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال که در مجموع برای طرح های بنیاد مسکن ۱۶۶ میلیارد ریال هزینه شده و امروز طرح‌های روستای « زوران» به نیابت از سایر طرح های دیگر به بهره‌برداری رسیده اند.

افتتاح یک واحد مسکن مددجویی

این واحد در زمینی به مساحت ۷۵ مترمربع به صورت مشارکتی با یک میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره همراه با دریافت رایگان انشعابات آب، برق و گاز از سوی کمیته امداد، ۲ میلیارد ریال تسهیلات بنیاد مسکن و مابقی با آورده شخصی در مجموع چهار میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

برای طرح آسفالت معابر مسکن مهر کوهسار سردشت شامل زیرسازی، بهسازی و آسفالت خیابان ۲۰ متری همراه کوچه های فرعی مسکن مهر کپران است که به طول ۱۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع داخلی سازمان ملی زمین و مسکن و با انجام زیرسازی توسط شهرداری اجرا شده است.

با افتتاح این طرح حدود ۶۰۰ خانوار از ساکنان مسکن مهر کوهسار از آن بهره‌مند شدند.

نخستین میدان چمن مصنوعی آموزش و پرورش سردشت

میدان چمن مصنوعی واقع در حیاط مدرسه آزادی به متراژ کلی ۵۱۰ مترمربع به صورت مشارکتی با اعتبار کلی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بنیاد علوی، منابع داخلی آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش و اهدای یک میلیارد ریال از سوی خیران به بهره‌برداری رسید.

از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

شهرستان سردشت در جنوب اذربایجان غربی واقع شده است.

#پیشرفت_آذربایجان_غربی

#پیشرفت_ایران

#جام_رسانه_امید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha