متهم به کلاهبرداری هفت میلیارد ریالی فروش خودرو در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان متهم کلاهبردار به فروش خودرو به مبلغ هفت میلیارد ریال به دام افتاد.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان‌اللهی روز دوشنبه افزود: با دریافت یک برگ مرجوعه قضایی از سوی فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شخصی در فضای مجازی با چرب زبانی، فریب و نیرنگ خود را به عنوان پزشک معرفی و خودرویی را به شاکی فروخته است و مبلغ را دریافت و متواری و جوابگوی تلفن خود نبود.

امان‌اللهی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با بررسی اظهارات مالباخته و یکسری تحقیقات بر روی سرنخ‌های به‌جامانده متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: با استفاده از ابزارهای فنی و اطلاعاتی هویت فرد کلاهبردار شناسایی و از طریق سامانه سرآمد مبلغ هفت میلیارد ریال از حساب‌های بانکی وی مسدود و به فرد مالباخته بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: خریداران خودرو باید از واریز هرگونه وجهی قبل از شناسایی دقیق فروشنده خودداری کنند زیرا در بسیاری از موارد به محض واریز وجه، فرد کلاهبردار دیگر پاسخگوی تماس‌های خریدار نمی‌شود.

برخورد با اراذل و اوباش در شهرکرد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش در شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: در پی وصول خبر ایجاد ناامنی توسط پنج نفر از اراذل و اوباش در سطح شهر که باعث اخلال در نظم و امنیت شهر و موجب نارضایتی شدید شهروندان شده بودند، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

سرهنگ علی تابش‌فرد افزود: ماموران با حضور در محل برای دستگیری متهمان اقدام و آنها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل دادگاه شدند، گفت: پلیس با قانون‌شکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

انهدام باند سارقان خودرو در چهارمحال و بختیاری

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان خودرو و کشف ۵۵ فقره سرقت در استان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ جعفر نفر افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات ۲ سارق مشخص شد.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ سارق و یک مالخر دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان منتقل شدند، افزود: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به ۵۵ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha