۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85376956
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف خودروهای یک هزارو ۷۷۶ راننده متخلف و مزاحم در البرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد: خودروهای یک هزارو۷۷۶ راننده متخلف و مزاحم عمومی طی سال جاری در این استان به پارکینگ انتقال یافتند.

سرهنگ "حمد الله رحمتی پور" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : این خودروها در اجرای طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلفی که اقدام به دور دور کردن شبانه و آلودگی صوتی در معابر می کردند، توقیف شدند.

طرح ارتقای انضباط اجتماعی و به درخواست مکرر شهروندان در مناطق مختلف شهری به ویژه عظیمیه و مهرشهر کرج به اجرا درآمده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸هزارو ۵۰ وسیله نقلیه متخلف در البرز اعمال قانون شده اند.

وی گفت: آرامش و آسایش مردم اولویت اصلی پلیس است و طرح ها مقابله با رانندگان مزاحم به صورت مستمر در سطح معابر شهری اجرا خواهد شد.

رحمتی پور تاکید کرد: دور دور کردن، سلب آسایش عمومی، ایجاد آلودگی صوتی اگزوز یا سامانه های صوتی وسایل نقلیه جزو مواردی است که پلیس با آن ها برخورد خواهد کرد.

توقیف خودروهای یک هزارو ۷۷۶ راننده متخلف و مزاحم در البرز

وی به رانندگان متخلفی که با ارتکاب تخلفات رانندگی باعث سلب آسایش شهروندان می کنند هشدار داد و گفت : افزون بر اعمال قانون و درج در سوابق فرد و وسیله نقلیه، خودرو برابر هماهنگی با مقام قضایی به مدت طولانی توقیف خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز یادآورشد: طرح برخورد با چنین تخلفاتی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که ایجاد نظم ترافیکی و حفظ آرامش مردم است، ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha