۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85557802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۷۵۶ وسیله نقلیه متخلف و حادثه ساز در البرز

۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۳
کد خبر: 85557802
توقیف ۷۵۶ وسیله نقلیه متخلف و حادثه ساز در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: ۷۵۶ وسیله نقلیه متخلف در اجرای ششمین مرحله طرح ایمنی و آرامش پلیس راهنمایی و رانندگی این استان توقیف شد.

به گزارش ایرنا، سردار "حمید هداوند" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین مرحله طرح ایمنی و آرامش پلیس البرز با هدف برخورد قانونی با تخلفات حادثه ساز به مدت ۷۲ ساعت در مناطق مختلف این استان اجرا شد.

وی اضافه کرد: از مجموع وسایل نقلیه توقیف شده در این طرح ۵۷۱ دستگاه خودرو و ۱۸۵ دستگاه موتورسیکلت بوده است .

هداوند درخصوص عملکرد سال جاری برخورد با تخلفات حادثه ساز در استان البرز گفت: طی این مدت ۱۸ هزارو ۹۵۸ دستگاه خودرو و سه هزارو ۳۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۴۳۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف که اقدام به دور دورکردن شبانه و آلودگی صوتی می کردند توقیف شده است.

توقیف ۷۵۶ وسیله نقلیه متخلف و حادثه ساز در البرز

هداوند یادآورشد: آرامش و آسایش مردم اولویت اصلی پلیس است و این طرح ها به صورت مستمر در سطح معابر شهری اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: دور دور کردن، سلب آسایش عمومی، ایجاد آلودگی صوتی اگزوز یا سامانه های صوتی وسایل نقلیه جزو مواردی است که پلیس با آن ها برخورد خواهد کرد.
وی گفت: این طرح به طور مستمر و به صورت شبانه روزی در حال اجرا است و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و عبور از چراغ قرمز به طور قاطع برخورد خواهد شد.

هداوند یادآورشد: طرح برخورد با چنین تخلفاتی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که ایجاد نظم ترافیکی و حفظ آرامش مردم است، ادامه دارد.

وی گفت: در چهار ماه اول سال جاری متوفیان ناشی از حوادث رانندگی البرز ۲۱ درصد کاهش و مجروحان ناشی از تصادف ۳۶ درصد کاهش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha