۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85376994
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فجر تا هنر در گیلان

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85376994
فجر تا هنر در گیلان

رشت - ایرنا - "از فجر تا هنر" نمایشگاهی از دستاوردهای مربیان هنری و هنرمندان کانون پرورش فکری گیلان است که امروز (دوشنبه) همزمان با برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان با شعار "جشن ملی، بچه‌های امروز، آینده روشن" در رشت گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن انقلاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و در جریان اجرای برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد؛در حاشیه برگزاری جشن انقلاب نمایشگاه از فجر تا هنر با نمایش دستاوردهای مربیان هنری کانون پرورش فکری گیلان نیز گشایش یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۶۰ عنوان برنامه با شعار محوری «جشن ملی، بچه‌های امروز، آینده روشن» در مراکز ۳۱ گانه کانون در استان برنامه‌ریزی شد که جشن انقلاب یکی از این برنامه‌ها است.

سیدجلیل مرعظیمی در حاشیه برپایی جشن یادشده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از اهداف برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی نمایشگاه از فجر تا هنر را از دیگر برنامه های چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه آثار هنرمندان کانون پرورش فکری در زمینه خوشنویسی، طراحی، نقاشی، نگارگری، تذهیب، کالیگرافی، سرامیک و سفال برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده‌ است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با توانمندی‌های مربیان مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری و ارائه تصویری روشن‌تر از فعالیت‌های هنری این مجموعه از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه بازدید علاقمندان از این نمایشگاه رایگان است، اظهار کرد: این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن ماه جاری از ساعت هشت تا ۱۸ در نگارخانه آفرینش این اداره‌ کل در رشت میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی برای بازدید عموم دایر است.

کانون پرورش فکری گیلان دارای ۳۱ مرکز فرهنگی هنری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha