۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85377059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سرایاالقدس: نظامیان صهیونیست را در «خان‌یونس» هدف قرار دادیم

تهران- ایرنا- «سرایاالقدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در شهر «خان‌یونس» را هدف حملات خود قرار داده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «الجزیره» قطر، سرایاالقدس در ادامه جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، اعلام کرد که نظامیان صهیونیست را در محورهای خط مقدم خان‌یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به‌طور مداوم در حال بمباران شهر خان‌یونس است و این منطقه را با حملات توپخانه‌ای نیز هدف قرار داده است.

رژیم اسراییل در حالی برای پیشبرد اهداف خود در نوار غزه دست و پا می زند که روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» امروز در گزارشی اذعان کرد که تل‌آویو بعد از چهار ماه جنگ علیه غزه، هنوز هیچ دستاورد نظامی نداشته و نتوانسته مقاومت فلسطین را از بین ببرد.

به نوشته این رسانه، سرزمین های اشغالی و هیچ نقطه ای از غزه اکنون برای نظامیان صهیونیست امن نیست و هر روز تعدادی از این نظامیان بدست نیروهای مقاومت فلسطین به هلاکت می رسند.

به گزارش ایرنا، حملات علیه غیرنظامیان در غزه در حالی ادامه دارد که جنگ علیه ساکنان بی دفاع آن وارد یکصد و بیست و دومین روز خود شده و وزارت بهداشت غزه در تازه ترین گزارش خود، از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۷هزار و ۳۶۵ نفر خبر داد.

این وزارتخانه روز یکشنبه اعلام کرد که در نتیجه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر، ۶۶هزار و ۶۳۰ نفر هم مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha