۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85376937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خان‌یونس زیر آتش حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی

۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبر: 85376937
خان‌یونس زیر آتش حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی

تهران - ایرنا - منابع خبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی درحال بمباران وحشیانه مناطق مختلف غزه به‌ویژه خان‌یونس است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تا کنون به‌طور مداوم در حال بمباران و حملات توپخانه ای مناطق مختلف مسکونی خان تونس در جنوب غزه است.

دقایقی پیش منابع خبری تاکید کردند که یک منزل مسکونی در خان‌یونس هدف قرار گرفته و به‌طور کامل تخریب شده است و قایق‌های صهیونیستی مستقر در ساحل غزه نیز این منطقه را چندین بار هدف قرار دادند.

براساس این گزارش، آمار دقیقی درمورد تعداد شهدا ومجروحان این حملات منتشر نشده است. 

ساعاتی پیش نیز دفتر اطلاع رسانی تشکیلات خودگردان فلسطین مستقر در نوار غزه اعلام کرد که با وجود ادعاهای متجاوزین مبنی بر امنیت منطقه دیرالبلح و درخواست‌ها برای انتقال آوارگان به این منطقه، ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته دست به جنایت زده که در نتیجه آن تاکنون ۳۰ تن شهید شدند.

این دفتر افزود: این کشتار دسته‌جمعی و حملات مستقیم به منازل غیر نظامی درچارچوب نسل کشی صورت می‌گیرد که اشغالگران علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان نوار غزه مرتکب می‌شوند.

حملات علیه غیرنظامیان در غزه در حالی ادامه دارد که جنگ علیه ساکنان بی دفاع آن وارد یکصد و بیست و دومین روز خود شده و وزارت بهداشت غزه در تازه ترین گزارش خود، از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۷هزار و ۳۶۵ نفر خبر داد.

این وزارتخانه روز یکشنبه اعلام کرد که در نتیجه تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر، ۶۶هزار و ۶۳۰ نفر هم مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha