استاندار لرستان درگذشت "امیر سرتیپ آذرفر" را تسلیت گفت

خرم آباد- ایرنا - استاندار لرستان در پیامی درگذشت امیر سرتیپ‌ دوم "غضنفر آذرفر" فرمانده اسبق لشکر ۶۴ ارومیه و فاتح عملیات "کربلای هفت" را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان در پیام روز دوشنبه فرهاد زیویار آمده است: خبر عروج مردان بزرگ و پیشکسوتانی که عمر گرانمایه شان را در دفاع از ایران سربلند و آرمان‌های اسلام عزیز صرف کرده‌اند باعث حسرت و اندوه خاطر می‌شود.

وی اظهار داشته است: امیر آذرفر بزرگمردی بود که با از جان‌گذشتگی و رشادت‌ها در حیات پربرکت‌ خود، به‌خصوص دوران دفاع مقدس، خدمات ماندگاری را ارائه کرد که توشه آخرت ایشان خواهد بود.

استاندار لرستان افزوده است: کارنامه پرافتخار این فرمانده انقلابی و شجاع در طول حیات پربارش به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی همانند پیروزی لشکر ۶۴ ارومیه در عملیات کربلای هفت که حضرت امام خمینی، رحمه الله علیه، در تماس بی‌سیمی به این فرمانده رشید، تبریک گفت؛ پر از حماسه‌های ماندگاریست که هر صفحه آن برای نسل جوان ما درس‌آموز و باعث غرور و افتخار است.

زیویار عنوان کرده است: اینجانب درگذشت آن افسر ارتش انقلابی که شجاعت مردمان لر را تجلی بخشید، به خانواده‌ محترم، صبور و داغدار و آحاد همرزمان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از حضرت باری‌تعالی برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانشان صبر و سلامتی آرزو می‌کنم.

به گزارش ایرنا تیمسار "غضنفر آذرفر" دلاور و ارتشی افتخارآفرین لرستانی طی سال های دفاع مقدس و پس از آن، روز گذشته در سن ۸۴ سالگی بر اثر کهولت سن در اصفهان درگذشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha