۳۵ طرح عمرانی، اشتغالزایی و خدماتی در تایباد خراسان رضوی به ثمر نشست

تایباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تایباد گفت:۳۵ طرح عمرانی، اشتغالزایی و خدماتی همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، در مناطق روستایی بخش"میان ولایت" این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مهدی شیردل روز دوشنبه در آیین افتتاح این طرحها در جمع مردم شهر " مشهد ریزه " از توابع بخش میان ولایت شهرستان تایباد افزود: احداث، نصب، توسعه و هوشمندسازی شبکه برق روستای "چهاربرجی"، افتتاح واحد تولید نوار آبیاری تیپ، واگذاری ۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و بهزیستی، آغاز به کار واحد تولید فیلتر هوا خودرو در روستای حسینی، افتتاح ۲۰ پروژه همزمان حوزه آب و خاک کشاورزی و ۲ طرح آسفالت معابر و پیاده‌روسازی روستای "سوران" و هشت طرح شهرداری مشهدریزه شامل زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر اصلی، طرحهای افتتاح شده امروز است.

وی ادامه داد: برای ثمردهی این تعداد طرح، افزون بر ۳۸۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست فرمانداری تایباد گفت: ۲ طرح تولید نوار آبیاری تیپ و تولید فیلتر هوا خودرو، زمینه اشتغال ۱۵ نفر را به صورت مستقیم در بخش میان ولایت فراهم کرده است.

شیردل به خدمت رسانی دولت در همه جای کشور اشاره کرد و افزود: باگذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات دولت باهدف توسعه و آبادانی کشور به ویژه در مناطق مرزی و محروم ادامه دارد که این خود یکی از برکات این نظام و انقلاب است.

۶۸ طرح عمرانی، خدماتی و اشتغالزایی طی دهه مبارک فجر امسال در شهرستان مرزی تایباد به ثمر خواهد نشست که برای این تعداد طرح افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha