۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبرنگار: 1086
کد خبر: 85377680
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نام‌نویسی در دومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد تمدید شد

تهران- ایرنا- مهلت نام‌نویسی در دومین دوره طرح دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد و علاقمندان تا روز یکشنبه آینده (۲۲ بهمن) وقت دارند تقاضای خود را برای شرکت در این طرح ثبت کنند.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مهلت نام‌نویسی در طرح دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد که از یازدهم دی ماه آغاز شده بود، برای دومین بار تمدید شد.

دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که متقاضی تدریس هستند و از ثبت نام در دومین دوره دستیاری آموزشی جامانده اند، می توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس www.bpj.iau.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تربیت استاد آینده، طراحی و اجرای نظام نخبه‌پروری و جذب استعدادهای درخشان، ارتقای جریان علمی و ایجاد یکپارچگی و هم‌افزایی در هرم دانشجویی دانشگاه و ارتقای مهارت‌های مدرسی دانشجویان اجرایی شده است.

نام‌نویسی در دومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد تمدید شد

دانشجویانی که ترم گذشته در اولین فراخوان دستیاری آموزشی ثبت‌نام کرده اند، باید دوباره وارد سامانه شده، برای تدریس در ترم جدید اعلام آمادگی کرده و واحدهای دانشگاهی مورد تقاضا برای تدریس را ثبت کنند.

طرح دستیاری آموزشی مختص دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است و پس از مرحله تایید ثبت نام متقاضیان، مدیران گروه های واحدهای دانشگاهی بر حسب نیاز گروه و با بررسی پرونده متقاضیان دستیاری آموزشی و مصاحبه علمی، در مورد همکاری با دستیاران آموزشی اقدام خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha