فردا؛ آغاز فراخوان سومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد

تهران- ایرنا- رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فراخوان سومین دوره دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا (دوشنبه، ۲۲ مرداد) خبر داد. 

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، حامد حسن پور گفت: ثبت نام متقاضیان در طرح دستیاری آموزشی و نیز اعلام آمادگی تدریس در نیمسال پیش‌ رو از ساعت ۸ صبح دوشنبه (۲۲ مردادماه) آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۲۷ مرداد) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سامانه دستیاری آموزشی به آدرس https://bpj.iau.ir/ta اقدام کنند.

حسن پور تأکید کرد: علاوه بر متقاضیان جدید، دستیاران آموزشی که در هریک از دو نیمسال گذشته در طرح دستیاری آموزشی ثبت نام کرده‌اند یا در حال تدریس یا در مقطع دکتری شاغل به تحصیل هستند، نیز لازم است مجدداً با ورود به سامانه دستیاری آموزشی ضمن اعلام آمادگی برای تدریس در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اطلاعات خود را به‌روز و اولویت‌های خود را برای تدریس در نیمسال جدید (واحدهای دانشگاهی و دروس مدنظر) مشخص کنند.

وی ادامه داد: روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدها بررسی مدارک ثبت شده در سامانه دستیار آموزشی را انجام می‌دهند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: شناسه تدریس تنها برای آن دسته از متقاضیانی صادر می‌شود که دانشجوی دکتری شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی باشند و صلاحیت علمی و عمومی آن‌ها تأیید شود.

حسن پور تصریح کرد: مسئولیت انتخاب دستیار آموزشی با کیفیت و دارای صلاحیت علمی و نیز تخصیص درس به دستیاران مطابق شرایط مندرج در آئین نامه دستیار آموزشی بر عهده معاونین آموزشی واحدهای دانشگاهی و مدیران گروه های مربوطه است.

متقاضیان جدید طرح دستیاری آموزشی می‌توانند قبل از ثبت نام با مراجعه به بخش دستیاری آموزشی سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به آدرس bpj.iau.ir راهنمای ثبت نام در سامانه را ملاحظه کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha