۸۸ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان بهره‌برداری شد

اراک - ایرنا - ۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و ورزشی روز دوشنبه همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار، معاونان استاندار و تنی چند از مدیران استان مرکزی و فراهان در نقاط مختلف این شهرستان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار مرکزی در آیین افتتاح سالن ورزشی روستای دستجان شهرستان فراهان گفت: یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های دهه فجر شهرستان فراهان صرف شد.

وی اشتغال طرح‌های فراهان را ۵۱۰ فرصت عنوان کرد و ادامه داد: اهتمام دولت سیزدهم بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است، هرچند اتمام این طرح‌ها، هزینه‌بر است اما با اولویت بندی تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

استاندار مرکزی گفت: از جمله طرح‌های شاخص در فراهان، ۲۵ پروژه توسعه برق با ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار شامل هوشمندسازی، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه است که بهره‌برداری شد.

مخلص‌الائمه افزود: شهر فراهان با تعویض شبکه انتقال سیمی به کابلی، به عنوان شهر سبز شناخته شده است.

۸۸ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان فراهان بهره‌برداری شداستاندار مرکزی همچنین در دیدار با خانواده شهید «علی نعمتی» در روستای شتریه شهرستان فراهان گفت: انقلاب اسلامی با جانفشانی شهدا و ایثارگری خانواده آنان تثبیت شده است.

وی بیان کرد: وظایف مدیران و مسئولان در حفظ خون پاک شهیدان، بسیار بالا است و بدهی ما به خانواده شهدا، مردم و امام، جبران ناپذیر است.

استاندار مرکزی گفت: ما مدیران دفاع از انقلاب اسلامی را انتخاب کرده‌ایم و باید با تمام توان در جهت اعتلای آرمان‌های انقلاب، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

شهید «علی نعمتی» متولد ۱۳۴۳ و در منطقه چزابه سال ۶۰ به شهادت رسید.

۲ واحد خانه ویژه اسکان پزشک، واحدهای مسکونی بنیاد مسکن در روستای ضیاءآباد، سالن ورزشی در روستای دستجان و ساختمان شورای اسلامی فرمهین از مهمترین طرح‌های شهرستان فراهان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha