۱۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
کد خبر: 85377763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۲۰۰ شهروند در جیرفت از آب سالم برخوردار شدند

جیرفت- ایرنا- بهره‌برداری از یک طرح آبرسانی به شهر علی آباد شهرستان جیرفت و سه روستای اطراف طی روز دوشنبه سبب برخورداری یک هزار و ۲۰۰ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شد.

به گزارش ایرنا این طرح که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و مدیران محلی به بهره برداری رسید شامل حفر چاه، خط انتقال آب و برق می شود و ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار آن بوده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت در آیین افتتاح این طرح گفت: در جریان ایام دهه فجر در مجموع یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال پروژه به بهره‌برداری می رسد.
علی مشایخی اضافه کرد: چهار پروژه بزرگ هم در حال انجام که یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.
وی تصریح کرد: بحران شدید آب در جیرفت وجود دارد و مشکلات بسیار زیاد است که از مسئولان می‌خواهیم کمک کنند در تابستان شرمنده مردم جیرفت نشویم.

هزار و ۲۰۰ شهروند در جیرفت از آب سالم برخوردار شدند

آغاز عملیات ساخت چند طرح در شهرک صنعتی جیرفت

پست برق ۱۳۲ کیلوولت و آبرسانی به فاز ۲ شهرک صنعتی جیرفت ۲ طرح دیگری بود که عملیات ساخت آن امروز آغاز شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمان در این مراسم گفت: مهمترین زیرساخت تولید، وجود برق پایدار است که امروز عملیات راه‌اندازی پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی آغاز شد.
حسین میجانی افزود: راه‌اندازی این پست به واحدهایی که برق بیشتری نیاز دارند و همچنین به تامین برق شهرستان کمک می کند.
وی با اشاره به آغاز طرح آبرسانی به طول ۶ کیلومتر و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال ادامه داد: فاز توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ جیرفت با توجه به استقبال از سرمایه‌گذاری منجر به تولید بیشتر خواهد شد.
میجانی با بیان اینکه در کل استان ۳۵ هزار نفر در شهرک های صنعتی اشتغال دارند اضافه کرد: حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال پایدار در شهرستان جیرفت و ۶ هزار نفر در جنوب استان داریم.
وی بیان کرد: به حدود ۲۰۰ واحد تولیدی با پیشرفت ۷۰ درصد و با کمک سازمان صنایع کوچک و شورای تامین استان ۶ ماه مهلت بهره‌برداری داده ‌شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان هم در افتتاح این طرح ها گفت: بدون وحدت و همدلی این اتفاقات رقم نمی خورد و این طرح ها به نتیجه نمی رسید.
رحمان جلالی افزود: مدیران برای جبران دغدغه رییس جمهور در جنوب کرمان آرایش عملیاتی گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: عقب ماندگی ها با کار مداوم جبران می شود، ما هم از طرح‌های شهرک های صنعتی حمایت می کنیم.

هزار و ۲۰۰ شهروند در جیرفت از آب سالم برخوردار شدند

شهرک صنعتی صاحب خودرو آتش نشانی شد
امروز همچنین خودرو آتش نشانی به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی جیرفت مستقر شد که علاوه بر شهرک صنعتی، روستاهای اطراف و شهر را پوشش می دهد.
همچنین بلوار سردار شهید سلیمانی در این شهرک با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha