کیومرث هاشمی: برای دیدار ایران و قطر به دوحه می‌روم؛ نگاه دولت به ورزش حمایتی است

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از لطف و عنایت رهبری نسبت به قهرمانان و جامعه ورزش، گفت: نگاه دولت به ورزش حمایتی است و بعد از برد ایران برابر ژاپن شاهد بودیم رئیس جمهوری در تماس با دوحه این برد را به ملی‌پوشان و کادر فنی تبریک گفت.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، کیومرث هاشمی با اشاره به شرایط تیم ملی در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، تاکید کرد: وضعیت و شرایط تیم ملی از نظر روحی، روانی و انسجام تیمی مطلوب است و امیدواریم تیم ملی ایران در فینال باشد، البته فوتبال است و برخی مواقع با گره‌هایی مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: در بازی با سوریه هر چه زدیم به در بسته خورد و با اخراج مهدی طارمی، کار سخت شد اما ملی‌پوشان کشورمان در برابر ژاپن با وجود گلی که دریافت کردند، فعل خواستن را صرف و ایرانی بودن خود را ثابت کردند. در این مدت هم در تماس با تیم ملی بودیم و همه چیز خوب است.

وزیر ورزش و جوانان، خاطر نشان کرد: برای بازی ایران و قطر راهی دوحه خواهم شد تا در کنار ملی‌پوشان باشم. نگاه دولت به ورزش حمایتی و خاص است و تماس رئیس جمهوری بعد از برد برابر ژاپن و ارتباط با کادر فنی و مجموعه تیم، در راستای همین سیاست بوده است.

کیومرث هاشمی تاکید کرد: حتی مقام معظم رهبری نگاه ویژه‌ای به جامعه ورزش و قهرمانان داشته و اظهار لطف به آنها دارند. این شرایطی است که ورزش دارد و امیدوارم ورزشکاران، جامعه ورزش و به خصوص مدیران، قدردان این زحمات باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha