ابراهیمی: قطر قابل احترام است اما جام را می‌خواهیم

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال ایران، گفت: با تمام احترامی که برای تیم قطر قائل هستیم، اما می‌خواهیم به مسیرمان برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌ها ادامه دهیم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، امید ابراهیمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: بازی با ژاپن و همه اتفاقات خوبی که در آن رقم خورد، تمام شده و دیگر به آن فکر نمی‌کنیم. در آن لحظات با مردم شادی کردیم اما الان همه تفکر ما به ادامه بازی‌هاست و می‌خواهیم با قهرمانی به کار خود پایان دهیم.

وی ادامه داد: بازی بعدی ما با قطر است که میزبان این دوره از مسابقات جام‌ملت‌های آسیاست. اینکه آنها بخواهند از حق میزبانی نهایت استفاده را ببرند یک امر طبیعی است اما با همه احترامی که به آنها می‌گذاریم هدف ما این است که به مسیر خود در راه قهرمانی ادامه داده و در نهایت با بالابردن جام به کار خود پایان دهیم.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در واکنش به این سئوال که چندماه قبل تیم ملی ایران ۴ بر صفر قطر را شکست داده و این مساله چه تاثیری در بازی چهارشنبه شب دارد، گفت: در آن زمان کادر فنی و بازیکنان دیگری در این تیم حضور داشتند اما الان همه چیز فرق کرده است. همانطور که گفتم با تمام احترامی که برای آنها قائل هستیم به دنبال آن خواهیم بود تا بهترین اتفاق را رقم بزنیم. انرژی و حمایتی که مردم از ما دارند قابل ستایش است و امیدوارم تا روز پایانی ادامه داشته باشد.

ابراهیمی افزود: حمایت‌هایی که از تیم ملی می‌شود در داخل و بیرون از زمین به شکل مطلوبی ادامه دارد. هدف ما برد ژاپن یا رسیدن به این مرحله نبوده چراکه از روز اول برای قهرمانی وارد دوحه شدیم و تلاش خواهیم کرد با جام به ایران بازگردیم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha