نهاد تعلیم و تربیت در افزایش مشارکت انتخاباتی تاثیرگذار است 

خمین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نهاد تعلیم و تربیت، معلمان و مدیران مدارس در مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه تاثیرگذار هستند.

به گزارش ایرنا ، بهنام نظری روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با مدیران مدارس خمین در سالن اجتماعات فرهنگسرای این شهرستان، افزود: در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که انقلاب از نخستین روز حرف جدیدی در دکترین سیاسی دنیا مطرح کرد.

وی ادامه داد: استعمار و استکبار متوجه شد مسیر این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است چراکه مسیرش فقط اسلام ناب محمدی(ص) و با اسلام آمریکایی در تضاد است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: ملت‌های دنیا طوری پرورش یافته بودند که آمریکا را آقای خود می‌دانستند و دشمن از همان ابتدا در مقابل پیروزی انقلاب اسلامی با ترورها تحمیل هشت سال جنگ ایستاد.

نظری بیان کرد: مردم و معنویت به بهترین شکل در انقلاب اسلامی نمایان شد و این انقلاب هیمنه استکبار را درهم شکست.

وی ادامه داد: امروز حاکمیت جمهوری اسلامی که برخواسته از مردم پایگاه نظامی عین الاسد را با خاک یکسان می‌کند و آمریکا جرات جبران ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: جمهوری اسلامی یک تنه در مقابل کشورهای استعماری ایستاده است و در جغرافیای خارج از مرزهای خود نیز تعیین کننده است.

نظری با بیان اینکه دشمن در مقابل اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ساکت نیست، ادامه داد: ترور دانشمندان هسته‌ای و اغتشاشات پارسال نمونه‌ای از توطئه دشمنان نظام است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: برای مصونیت نوجوانان در مقابل هجمه دشمنان کوتاهی کردیم و مدیران و معلمان مدارس تاثیرگذارترین افراد بر نوجوانان هستند.

وی تاکید کرد: دشمن از تمام توان خود در جنگ ترکیبی استفاده می‌کند و دروغ پراکنی رسانه‌ها در این جنگ افزایش یافته است.

دشمن تمام هدف خود را بر انتخابات پیش رو متمرکز کرده است و از انتخابات بی اثر و فرمایشی سخن می گوید.
نظری یادآور شد: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در انتخابات است .
وی با اشاره به تایید صلاحیت ۳۶۰ نامزد استان مرکزی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در برگزاری انتخابات با هیچ کس عقد اخوت نداریم و همه نامزدها برای ما یکسان هستند.

نظری بیان کرد: مردم با هر سلیقه و گرایش سیاسی حتی گله مند از عملکرد مسئولان در انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی،
مشارکت حداکثری در انتخابات را پشتوانه اقتدار نظام و حاکمیت عنوان کرد و افزود: دشمن به دنبال پیوند کاهش مشارکت در انتخابات با کاهش مشروعیت نظام است.

نظری خاطرنشان کرد: ملت ایران در هر شرایطی در انتخابات حضور داشتند و همواره از مسئولان جلوتر بودند و راهپیمایی ۲۲ بهمن دروازه ورود به انتخابات شکوهمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha