۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85378551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چمن مصنوعی مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران مریوان بهره‌برداری شد

سنندج- ایرنا- چمن مصنوعی فوتسال مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران مریوان همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی روز سه شنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تعاون، کار ور رفاه اجتماعی کردستان روز سه‌شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ورزشی اظهار کرد: فصل هشتم قانون کار، توجه به مسائل فرهنگی، ورزشی، رفاهی و بهداشتی کارگران از مهمترین اولویت‌های این وزارتخانه است.

فرزاد پیشکاری افزود: در این راستا و در دور اول سفر ریاست محترم جمهور به کردستان ۲۰ میلیارد ریال مصوبه ساخت این مجموعه ورزشی به استان اختصاص یافت که این مبلغ جذب و با مساعدت دیوان محاسبات، امروز شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی برای جامعه کار و تلاش و فرزندان آنان بودیم.

وی توجه به بحث ورزش کارگری را مهم ارزیابی کرد و گفت: سلامت جسمی کارگران همواره موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود راندمان تولید خواهد بود.

مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اظهار کرد: کردستان جزو استان های با ظرفیت بالای کارگری است و باید فعالیت های فرهنگی ورزشی برای این قشر پر تلاش ارتقا یابد.

احمد اسناوندی به اهمیت و جایگاه ورزش کارگری در کشور پرداخت و اضافه کرد: هیات های ورزش کارگری نه تنها باید رشد ورزش را بین کارگران مورد توجه قرار دهند، بلکه باید نگاه ویژه ای به خانواده و فرزندان کارگر نیز داشته باشند.

مدیرکل امور ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: تاکید ما در فدراسیون ورزش کارگری بر روی ماموریت‌های صنفی است و علاوه بر فعالیت های ورزشی، ترویج منزلت شغلی، مهارت‌آموزی، فرهنگ کار و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

اسناوندی با بیان اینکه استان کردستان ظرفیتهای بالقوه‌ای در امر ورزش کارگری دارد ابراز امیدواری کرد با تعامل مسئولان استانی از این ظرفیت ها برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در جامعه کار و تولید استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha