۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85378705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹۶ پروژه مخابراتی در کردستان به بهره‌برداری رسید

سنندج- ایرنا- ۱۹۶ پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۳۲۲ میلیارد و ۸۴۱ میلیون تومان در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار کردستان و به صورت همزمان در استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر مخابرات منطقه کردستان روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها در سنندج اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ۱۲ طرح در بانه، ۲۸ طرح در بیجار، ۲۰ طرح دهگلان، هشت طرح دیواندره، ۶ طرح سروآباد، ۴۱ پروژه سقز، ۴۷ مورد سنندج، پنج مورد قروه، ۱۲ طرح کامیاران و ۱۷ پروژه مریوان است.

آزاد حکمت ادامه داد: از این تعداد، ۴۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۷۹ میلیارد و ۱۹۴ میلیون تومان مربوط به شهرستان سنندج است.

وی با اشاره به راه اندازی ۲ سایت 5G در سنندج، یادآور شد: اجرای فیبرنوری در شهرک‌ها و ساختمان‌های تازه احداث، در دستور شرکت مخابرات است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۵۲۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه مخابرات استان سرمایه‌گذاری شد.

استاندار کردستان هم از خدمات شرکت مخابرات در استان تقدیر کرد و گفت: مجموعه مخابرات دارای برنامه و هدف است و همه دستگاه‌ها باید به این سمت بروند.

اسماعیل زارعی‌کوشا ادامه داد: امیدواریم این اتفاقات خوب در مخابرات و سایر دستگاه‌های استان روی دهد و شاهد توسعه در بخش‌های مختلف باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha