۲۲۳ پروژه در بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد +فیلم

یاسوج- ایرنا- فرماندار بویراحمد گفت: ۲۲۳ پروژه دهه فجر امسال در شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد که تعداد زیادی از آن ها در راستای سیاست دولت مبنی بر تکمیل طرح های نیمه تمام افتتاحی بودند.

شهرام مهدوی مطلق در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع ۲۲۳ پروژه ۲۰۳ پروژه افتتاح و ۲۳ پروژه هم کلنگ زنی شد.

وی افزود: اعتبار کل پروژه ها افزون بر ۱۳ هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان است که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن در بحث افتتاح و مابقی در بحث کلنگ زنی است.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: بحث زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری افزون بر ۷۰۰ هزار متر مربع در معابر روستایی شهرستان از مهمترین پروژه هایی بود که افتتاح شد.

مهدوی مطلق تاکید کرد: علی رغم محدودیت های اعتباری که وجود داشته است انقلابی در بحث زیرسازی ومناسب سازی معابر روستایی در سطح شهرستان بویراحمد و به خصوص حاشیه شهر صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: همچنین پایدار سازی بیش از ۸۰ درصد شبکه برق شهرستان بویراحمد که گام بزرگی تلقی می شود زیرا ناپایداری های بسیاری در شهرستان بویراحمد وجود داشت.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: به زودی تامین آب اراضی نقاره خانه کلنگ زنی خواهد شد و نزدیک به هزار متر از اراضی دشت نقاره خانه زیر کشت خواهد رفت.

گفتنی است؛ سال گذشته، ۱۷۴طرح عمرانی، فرهنگی و بهداشتی در این شهرستان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شد. از این تعداد طرح ، ۱۲۶ طرح عمرانی در بخش های مختلف به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی بیش از ۳۰ طرح عمرانی هم آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha