۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85378578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تولیدکنندگان افسران جنگ اقتصادی هستند

بروجرد - ایرنا - رییس بسیج سازندگی گفت: تولیدکنندگان و کارآفرینان افسران جنگ تمام عیار اقتصادی هستند، که باید در این مسیر مقاومت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد زهرایی روز سه شنبه در همایش توانمندی های صنعت شهرستان بروجرد در کانون بسیج اظهار کرد: در جنگ اقتصادی امروز باید هزینه بدهیم و در برابر تهدیدات مقاوم باشیم و به وظیفه ای که بر عهده ما نهاده شده به خوبی عمل کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای پیروزی در این جنگ تمام عیار اقتصادی تصمیم گیرندگان، یعنی متولیان دولت، مجلس و کسانی که تصمیم می‌گیرند، اضافه کرد: همه تصمیماتی که برای تولید کننده و برای دور زدن تحریم ها می گیریم باید تصمیمی باشد که به فساد افزوده نشود.

سردار زهرایی ادامه داد: باید یاد بگیریم در کنار هم کار کنیم انسجام داشتن را به عنوان یک ضرورت در برهه فعلی در سطح جامعه بدانیم تا بتوانیم به اعتلای کشور و انقلاب کمک کنیم؛ یک راهکار مهم در بحث اقتصادی کار گروهی و تعاونی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت های اسرائیل اشاره کرد و یادآور شد: مظلومان غزه اینک ثابت قدم هستند و ایستادگی می کنند.

رییس بسیج سازندگی ادامه داد: آموزش و توانمندسازی و ارائه مجوز از دیگر حمایت های سازمان بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی است و ما در سازمان بسیج سازندگی با تمام توان در راستای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی عمل خواهیم کرد.

وی در ادامه به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی اینک به دنبال شکستن استقامت غزه است چرا که آنان از مقاومت، ایستادگی و وحدت مسلمانان ترس و دلهره دارند.

رییس سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد: فلسطینیان در پهنه‌ای کوچک در فقر و محرومیت با الگو از مقاومت ایران اسلامی سال‌های سال در برابر جنایت های اسرائیل ایستادگی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ رژیم صهیونیستی با حماس و مردم غزه، جنگ تاکتیکی و برابری به لحاظ نظامی و لشکر در مقابل لشکر و تانک در برابر تانک نیست، بلکه جنگ اراده ها و باورها در مقابل تجهیزات است و کسانی که پشت این تجهیزات نشسته اند و این رمز پیروزی خون در برابر شمشیر است.

سردار زهرایی اضافه کرد: نبرد غزه میان یک گروه مبارز مسلمان کوچک به نام حماس حماسه خلق می کند در برابر لشکر چهارم دنیا با تجهیزات روز و دیوارهای غیرقابل نفوذ ولی این باورها و اراده هاست که این هیمنه را شکسته است.

وی یادآوز شد: تمام داشته دشمن در سند اقتصادی است اگر ما مشکل فرهنگی داریم نشات گرفته از اینجا اگر بتوانیم به قله نزدیکم به وظایف خودمان در این مسیر به خوبی عمل کنیم به خوبی از این پیج تاریخی عبور خواهیم کرد .

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: جنگ غزه ۲۷ هزار شهید داده بیشترین آمار شهدای کودک دنیا مربوط این جنگ است، ۸۰ درصد این کشور درگیر جنگ است و بیشتر شهدای این جنگ بانواان هستند.

وی ادامه داد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در دوره طلایی نبرد آخرالزمانی قرار داریم و باید با یاران شیطان بجنگیم و رو در رو شویم.

سردار زهرایی بیان کرد:‌ مردم غزه ۲۷ هزار شهید داده بیشترین آمار شهدای کودک دنیا مربوط بده ۸۰ درصد کشور درگیر جنگ هست و بیشتر شهدای این جنگ کودکان و زنان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha