۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85378851
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نابسامانی و مشکلات در برخی حوزه‌ها به پای نظام گذاشته نشود

سنندج- ایرنا- رئیس دانشگاه کردستان گفت: ناملایمات و نابسامانی‌ها را نباید به پای نظام اسلامی گذاشت بلکه باید به فکر جبران کاستی‌ها بود.

به گزارش ایرنا، حامد قادرزاده روز سه شنبه در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دانشگاه‌های استان در دانشگاه کردستان اظهار کرد: پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز باید با تلاش بیشتر در جهت مسیرشناسی گام برداریم و دچار جهل نشویم.

وی جهل را عدم دریافت اطلاعات درست دانست که موجب انحراف از مسیر درست خواهد شد و افزود: باید مراقب باشیم مسیر را گم نکنیم.

رئیس دانشگاه کردستان با بیان اینکه امامین انقلاب تمام تاکیدشان بر ایجاد عدالت است، اضافه کرد: بیان معمار کبیر انقلاب در حوزه حکومتداری و مدیریت کلان یک جامعه این است که عدالت باید سرلوحه امور باشد.

قادرزاده ادامه داد: نظام اسلامی تمام تلاشش در جهت اجرای عدالت بوده و خواهد بود اما اجرای این مهم و رسیدن به سعادت، زمانبر است چون تعارض منافع در مسیر اجتناب‌ناپذیر است.

فریدون عبدالملکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم برخورداری از سلامت را از مهمترین مولفه‌های عدالت دانست و به تشریح دستاوردهای پزشکی طی ۴۵ سال اخیر پرداخت.

نابسامانی و مشکلات در برخی حوزه‌ها به پای نظام گذاشته نشود

اجرای موسیقی، نمایش و اهدای جایزه از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha