۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 785
کد خبر: 85378989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ اعلام شد

تهران - ایرنا - دانشگاه آزاد اسلامی نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ (ویژه استعدادهای درخشان) را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی ssp.iau.ir از نتیجه خود مطلع شوند.

طبق این اطلاعیه، پذیرفته شدگان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ثبت نام در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، هر سال تقریبا همزمان با انتخاب رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه انجام می شود.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT بهمن ماه تا ساعت ۲۴ امروز

دانشگاه آزاد امروز در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ای پی تی (EPT) بهمن ماه دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه خبر داد.

EPT آزمونی است برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. این دانشگاه از سال ۹۸ اعلام کرد که تنها دانشجویان دوره دکتری حق شرکت در این آزمون را دارند.

براساس این اطلاعیه، مهلت ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز تمدید شد و بعد از مهلت اعلام شده دیگر تمدید نمی شود.

این آزمون روز جمعه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری، یزد و زنجان برگزار می شود.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha