گلایه مردم از بلاتکلیفی پروژه تقاطع خاوران و بزرگراه امام علی(ع)

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به گلایه اهالی محله خاوران واقع در منطقه ۱۵ نسبت به موضوعات مختلفی از جمله بلاتکلیفی بیش از ۱۰ ساله پروژه خروجی بزرگراه امام علی(ع) و ضعف شدید نظافت محله، گفت: مدیریت شهری باید با سرعت بیشتر نسبت به تعیین تکلیف این پروژه اقدام کند.

به گزارش ایرنا، علی خضریان روز سه‌شنبه در تشریح بازدید خود و دیگر نماینده مردم تهران از محله خاوران در منطقه ۱۵ افزود: مهمترین نکات و گلایه‌های مطرح شده اهالی محل، عدم ورود به موقع نیروی انتظامی به مشکلات هنجارشکنانه اجتماعی همچون مقابله با اراذل و اوباش، مخلان نظم و امنیت و سگ گردانی توسط برخی افراد است.

وی ادامه داد: دیگر مورد مطرح شده از جانب اهالی محله خاوران، ضعف شدید نظافت محلی بود که البته این مساله به وضوح در نظارت صورت گرفته قابل مشاهده بود و به نوعی احساس تبعیض بین مردم جنوب و شمال شهر را نشان می‌داد.

خضریان اضافه کرد: همچنین با توجه به مطالبه اهالی این منطقه جهت پوشش فیبر نوری (توسعه شبکه فیبرنوری) مقرر شد، این موضوع توسط مجمع نمایندگان استان تهران از طریق وزارت ارتباطات پیگیری شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: یکی از مشکلات اهالی محل، عدم ساماندهی معتادان متجاهر و اراذل و اوباش تجمع کرده در محلی مخروبه در تقاطع خیابان مینایی - خاوران بود که ضرورت دارد شهرداری منطقه ۱۵ با همکاری نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی این مخروبه به فوریت اقدام کند.

گلایه مردم از بلاتکلیفی پروژه تقاطع خاوران و بزرگراه امام علی(ع)

وی یادآور شد: یکی دیگر از مشکلات اهالی محله خاوران، رها شدن بیش از ۱۰ ساله تقاطع بزرگراه امام علی(ع) با خیابان خاوران است که با توجه به بلاتکلیفی آن، کار انجام شده در حال فرسوده شدن است لذا مجمع نمایندگان تهران تعیین تکلیف این موضوع را از طریق شهرداری تهران پیگیری خواهد کرد.

نشست جمع‌بندی نظارت میدانی از محله خاوران با حضور علی خضریان، حجت الاسلام آقاتهرانی و برخی مسوولان اجرایی و جمعی از روسای ادارات دولتی و اهالی این محله در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار و گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم در حوزه قانونگذاری و نظارت نیز برای مردم ارائه شد.

پس از آن سوالات و انتقادات نمایندگان اهالی محل پیرامون اقدامات مجلس به ویژه در موضوعات «شفافیت آرای نمایندگان، متناسب سازی حقوق بازنشستگان، مطالبه اجرای دقیق قانون رتبه بندی معلمان، افزایش حقوق و کاهش مدت خدمت سربازان وظیفه، لایحه عفاف و حجاب، مدیریت فضای مجازی، اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» مطرح شد و نمایندگان مردم به آنها پاسخ دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha