۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85379129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح بهداشتی در شادگان بهره‌برداری شد

۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴
کد خبر: 85379129
سه طرح بهداشتی در شادگان بهره‌برداری شد

آبادان - ایرنا - همزمان با ششمین روز از دهه فجر سه طرح بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال با حضور دکتر سیدحیدر محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور در شادگان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون وزیر بهداشت سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: در این ایام خجسته و به همت دانشگاه علوم پزشکی آبادان و هیات امنای صرفه‌جویی ارزی، اعتبار لازم‌ برای بهره‌برداری از سی‌تی اسکن شادگان تامین شد.
سید حیدر محمدی افزود: در مجموع هدف از افتتاح پروژه‌های جدید در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات سلامت و تسهیل این دسترسی بود و دستگاه‌ سی‌تی اسکن از جدیدترین دستگاه‌های است که وارد کشور شده و در نهایت در خدمت مردم شریف منطقه قرار می‌گیرد.
وی افزود: بخش سی‌تی اسکن شادگان در زمینی به مساحت ۹۵ متر مربع و ۵۸ میلیارد ریال اعتبار تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

محمدی گفت: همچنین راه‌اندازی و تجهیز بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان این شهرستان با ظرفیت چهار تخت با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در ۸۰ مترمربع محقق شد.

وی افزود: ساختمان جدید داروخانه شبانه‌روزی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در ۲۵۰ متر مربع بهره‌برداری شد.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرمجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha