بیمارستان نوید بندر امام خمینی (ره) خوزستان در آستانه راه‌اندازی + فیلم

اهواز – ایرنا - معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی نوید شهرستان بندرامام خمینی (ره) به عنوان دستاوردی دیگر از دولت سیزدهم در آستانه راه‌اندازی قرار دارد.

دکتر سید سعید آزنده دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این بیمارستان یک طرح خهیرساز به منظور ارائه خدمات درمانی به مردم شهرستان های ماهشهر و بندرامام خمینی است که بر اساس آخرین استانداردها و به روزترین تجهیزات ساخته شده و در مرحله پایانی برای افتتاح قرار دارد.

وی افزود: بیمارستان نوید با زیربنای ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و در سه بلوک و سه طبقه مجهز به پاویون وهلی پد شامل بخش‌های جراحی، بستری، اورژانس، آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو، پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی داشته است.

آزنده ادامه داد: برای ساخت و تجهیز این بیمارستان، ۶ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز توضیح داد: راه‌اندازی این بیمارستان، گامی موثر در جهت بهبود ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مردم شهرستان‌های ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) خواهد بود.

بر اساس این گزارش در حال حاضر ۲۸ بیمارستان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال هستند و این دانشگاه دارای ۷۹۸ عضو هیات علمی، هفت هزار و ۳۸۵ دانشجو، هشت دانشکده و ۸۸ گروه آموزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha