۲۰۰ آزادکار در مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور در بابلسر رقابت می‌کنند

ساری- ایرنا- مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور از فردا پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه با حضور ۲۰۰ کشتی گیر از استان های مختلف در مجتمع ورزشی شهید عظیمی بابلسر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس انجمن ورزش کشتی کارگران مازندران روز چهارشنبه در نشست خبری گفت: در این رقابت ۲۰۰ کشتی گیر در قالب ۲۸ تیم در ۱۰ وزن با هم رقابت می کنند.

محمد معصومی با اظهار این که مازندران با ۲تیم در این مسابقات حضور دارد، ادامه داد: مسابقات کشتی آزاد کارگران پس از سه سال وقفه از سر گرفته شد.

وی با توضیح این که این رقابت‌ها با حضور کشتی گیران مطرح کشوری برگزار می شود، گفت: البته طبق مقررات فدراسیون، کشتی گیرانی که دارای مدال المپیک و طلای قهرمانی کشور را دارند، باید از مدت مدال آنان دو سال گذشته باشد تا بتواند در این مسابقات شرکت کند.

رقابت ۲۰۰ کشتی گیر در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور در بابلسر

معصومی با بیان اینکه این مسابقات با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود، اظهارداشت: این رقابت گرامیداشت شهدای کارگران مازندران و عبدالله پور بابا پیشکسوت کشتی استان است.

رییس انجمن کشتی کارگران مازندران تعداد کشتی گیران سازمان یافته کارگری استان را یکهزار نفر عنوان کرد و گفت: مازندران در سه سال متوالی در رشته کشتی ساحلی کارگران کشور قهرمان شده است.

معصومی تصریح کرد: داوران این رقابت‌ با همکاری هیات کشتی مازندران انتخاب و حضور پیدا می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha