۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85379827
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجدید میثاق نهادها و مسئولان با آرمانهای امام راحل

شهرری - ایرنا - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر شماری از مسئولان و کارکنان دستگاهها و نهادها با حضور در حرم امام راحل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا با آرمانهای ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا، رئیس و کارکنان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز چهارشنبه با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جمعی از مدیران و کارکنان این بنیاد با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (س) با آیت الله سید حسن خمینی دیدار کردند.

همچنین سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه روز چهارشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرد.

تجدید میثاق نهادها و مسئولان با آرمانهای امام راحل

امروز همچنین سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه جمعی از فرماندهان این نیرو با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (

ره) به مقام شامخ بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

تجدید میثاق نهادها و مسئولان با آرمانهای امام راحل

رئیس و جمعی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل با حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی دیدار کردند.

علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه جمعی از مدیران و کارکنان این سازمان با حضور در حرم مطهر حضرت امام (ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی یاد وخاطره پیر جماران و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

حاضران در این آیین با خواندن فاتحه، زیارتنامه و نثار شاخه گل به مقام ولای شهدا و روح پرفتوح امام امت ادای احترام کردند و عهدی دوباره با رهبر فرزانه انقلاب بستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha