۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85379976
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۲ مدرسه با ۳۳ کلاس درس در کبودرآهنگ

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبر: 85379976
افتتاح ۲ مدرسه با ۳۳ کلاس درس در کبودرآهنگ

همدان-ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۲ مدرسه با ۳۳ کلاس درس و اتاق در شهرستان کبودرآهنگ به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید شیرازیانی روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح ها افزود: مدرسه خیرساز فولاد ویان با ۱۶ کلاس و اتاق و زیربنای هزار و ۵۰ متر مربع و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در هفتمین روز از دهه مبارک فجر تحویل جامعه فرهنگی شهرستان کبودرآهنگ شد.

مدیرکل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان اظهار کرد: همچنین مدرسه ۱۷ کلاسه بابان شهرستان کبودرآهنگ با ۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار و زیربنای هفت هزار متر مربع به سرجمع فضاهای آموزشی استان اضافه شد.

شیرازیانی افزود: سازمان نوسازی مدارس کشور در دولت سیزدهم با رویکرد فعال کردن گروه‌های جهادی و مردمی و توجه ویژه به جایگاه خیران تعداد ۶ هزار و ۷۵۶ فضای آموزشی و پرورشی به استعداد ۳۱ هزار و ۸۷۷ کلاس درس به دانش آموزان عزیز اهدا کرده است.

افتتاح ۲ مدرسه با ۳۳ کلاس درس در کبودرآهنگ

علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز با گرامیداشت یاد خیران بزرگ مدرسه ساز و تکریم از انسان هایی که با بذل مال خود در راستای فرهنگ آینده سازان قدم برمی‌دارند، از اقدام فرهنگ دوستانه شرکت فولاد ویان برای احداث مدرسه در شهر کبودرآهنگ قدردانی کرد.

این مدارس با حضور سید محمد واعظی نژاد مدیرکل دفتر فنی سازمان نوسازی مدارس کشور و علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و مسئولان استانی روز چهارشنبه در مراسم با شکوهی افتتاح و به بهره برداری رسید.

استان همدان دارای ۲ هزار و ۶۰۰ واحد آموزشی یا مدرسه با ۳۲۴ هزار دانش آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha