پیکر پاک پنج شهید فاطمیون در مشهد تشییع شد+فیلم

مشهد-ایرنا- پیکر پاک پنج شهید مدافع حرم اهل بیت(ع)، از لشکر فاطمیون روز چهارشنبه در مشهد تشییع و در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، پیکر پاک رزمندگان لشکر فاطمیون سید علی حسینی(فرزند امیر)، سید علی حسینی(فرزند محمدحسین)، سید علی حسینی(فرزند ابراهیم)، سید حمزه علوی و محمد علی اکبری که در حمله اخیر آمریکا به مواضع جبهه مقاومت در سوریه به فیض شهادت نائل شده بودند، صبح امروز از مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی تشییع شدند.

پیکر پاک پنج شهید فاطمیون در مشهد تشییع شد+فیلم

آیین وداع با پیکر شهدا و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) امروز در مهدیه مشهد با نوای احمد واعظی و با حضور اقشار مختلف مردم و همرزمان این شهدا برگزار و مراسم اقامه نماز بر پیکر این رزمندگان شهید مدافع حرم در صحن و سرای بارگاه منور رضوی برگزار شد.

پیکر پاک شهدای گرانقدر جبهه مقاومت در قطعه شهدای فاطمیون بهشت رضا(ع) به خاک سپرده شد.

پیکر پاک پنج شهید فاطمیون در مشهد تشییع شد+فیلم

شب گذشته نیز آیین وداع با پیکر این شهدای گرانقدر در حرم رضوی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، کارشناس دینی در این آیین مردمی گفت: این شهدای بی مرز، مقام و منزلت بسیار بالایی نزد پروردگار عالم دارند چرا که دور از وطن خود و برای دفاع از مردم مظلوم سرزمینی دیگر و برای دفاع از حریم پاک اهل بیت(ع) به شهادت رسیده‌اند.
وی افزود: این شهدای والامقام شهیدانی هستند که فراتر از مفهوم وطن و سیاست بازی‌های عصر مدرن به شهادت رسیدند و به همین خاطر جایگاه والا و با عظمتی دارند و نام و یاد آنها برای دشمن بسیار هراس انگیز است.

پیکر پاک پنج شهید فاطمیون در مشهد تشییع شد+فیلم
پناهیان اظهار کرد: سربازان بدون مرز در واقع مقدمه سازان حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) هستند و با پایداری خود دشمن را به ستوه خواهند آورد چرا که آنها خود را یک سرباز بین‌المللی می‌دانند و تا پای جان برای مناطقی که موطن آنها نیست جهاد و مبارزه می‌کنند.

وی اضافه کرد: این شهیدان گلگون کفن با شعار «کُلُنا عَباسُکَ یا زِینَب» قدم در جبهه مقاومت گذاشتند و با پایداری خود هیمنه و اقتدار غرب را سرنگون خواهند کرد چرا که دفاع از مظلوم را تنها به وطن و سرزمین خود محدود نکردند.

پیکر پاک پنج شهید فاطمیون در مشهد تشییع شد+فیلم
او تاکید کرد: شهدای مقاومت و شهدای بدون مرز پیشقراولان و بزرگترین نیروهای جهادی برای مبارزه علیه استکبار جهانی هستند.

۷۱۸ شهید و جانباز مدافع حرم از خراسان رضوی شامل ۲۷۴ شهید و ۴۴۴ جانباز طی یک دهه گذشته، در مقابله با گروههای تروریستی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) تقدیم شده است، از این تعداد شهید ۲۲۲ نفر در قالب لشکر فاطمیون و بقیه نیز به عنوان شهدای ایرانی مدافع حرم در نبرد با جریانات تکفیری در کشورهای منطقه حضور داشته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha