۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85379995
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهبرد دشمن خارج کردن مردم از عرصه سیاسی است

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85379995
راهبرد دشمن خارج کردن مردم از عرصه سیاسی است

قزوین - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: راهبرد دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خارج کردن مردم از عرصه سیاسی و مقابله با خواست و اراده ملت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز چهارشنبه در ششمین نشست مسوولان فراجا که با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان قزوین برگزار شد، افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تلاش کرده مردم را از صحنه سیاسی حذف کند در حالی که همه قدرت جمهوری اسلامی متکی به خواست و اراده مردم است.

وی با بیان اینکه امامین انقلاب همواره بر حضور مردم در صحنه تاکید داشته اند، اظهار کرد: انتخابات متجلی ترین عرصه مشارکت و فعالیت سیاسی یک جامعه است که دشمن می‌خواهد مردم از این تاثیرگذاری فاصله بگیرند.

حجت الاسلام ادیانی به نقش انتخابات در ورود مسوولان و دست اندرکاران نظام اشاره کرد و یادآور شد: در طول ادوار مختلف، روسای جمهور ایران با گرایش‌های سیاسی مختلف به واسطه همین انتخابات روی کار آمدند و فعالیت کردند، حتی کسانی که مواضع ضد رهبری داشتند، به دلیل برگزیده شدن از طریق انتخابات مورد احترام رهبری قرار گرفتند که این مساله بیانگر اهمیت انتخابات در خواست و اراده ملت ایران است.

این مسوول با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر تمام ایسم‌ها و مکتب‌های سیاسی پیروز شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه توانست پایانی بر جدایی دین از سیاست باشد، آن هم در زمانی دشمنان به گونه‌ای پر حجم تبلیغات می‌کردند که دین باید از سیاست جدا باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: دشمن از ابتدا با ورود مردم به عرصه سیاسی مخالف بود، حتی در دوره مبارزات امام (ره) عبارت آخوند سیاسی را تولید کردند، امام راحل آن مرد مجاهد و موحد معتقد بودند که نه تنها آخوند سیاسی جرم نیست، بلکه خیلی بهتر از آخوند درباری است.

حجت الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام با ترویج تفکر شیعه لندنی و اسلام آمریکایی به کشورهای دیگر می‌خواهند اسلام سیاسی را قیچی کنند، آنها در این ۱۰۰ سال گذشته بارها دین را عامل عقب افتادگی معرفی کردند و تمام پادشان قاجاری و پهلوی را فریب داده و با همین مفاهیم به انحراف کشاندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha