۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبر: 85380102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهانه‌ای برای سربازان سبک‌بال شهید سپاه کرمان

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبر: 85380102
بهانه‌ای برای سربازان سبک‌بال شهید سپاه کرمان

کرمان - ایرنا - برای نخستین مرتبه سربازان یگان‌های مختلف انتظامی و نظامی کرمان در حسینیه ثارالله مرکز این استان گردهم آمدند تا یاد و خاطر رشادت ها و شجاعت های همرزمان خود را در مجموعه سپاه ثارالله گرامی بدارند.

به گزارش ایرنا، نخستین یادواره شهدای سرباز سپاه ثارالله استان کرمان امروز(چهارشنبه)، با حضور جمعی از مسئولان و خانواده شهدا در حسینیه ثارالله شهر کرمان درحالی برگزار شد که با رونمایی از کتابی در این زمینه نیز همراه بود.

این آیین که جمعی از خانواده های شهدا و فرماندهای نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم در آن حضور داشتند، با مرثیه خوانی، مداحی و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی همراه بود.

همچنین در این آیین از کتاب شهدای سرباز سپاه استان کرمان و کُمیک‌موشن روایت ثاراللهیان رونمایی شد.

شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند تقویت اردوگاه توحید است

مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا گفت: هنر شهدا در درجه اول این بود که ماموریت اصلی را فراموش نکردند و این ماموریت باید در همه نظام خلقت در همه فعالیت های ما برای رضای خدا باشد.

بهانه‌ای برای سربازان سبک‌بال شهید سپاه کرمان

حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان افزود: رای خداوند به انسان قدرت بیکران می‌دهد، به طور مثال شهیدحاج قاسم سلیمانی در لانه زنبور یعنی همان داعشی‌ها رفت، اما پیروزمندانه بیرون آمد که این همان قدرت خداوند است.

وی تاکید کرد: دشمنان در معادلات دقیق هستند اما قدرت ایمان و بسیج جوانان جان‌برکف و سربازان مومن را نمی‌فهمند و هیچ وزنه‌ای برای این موضوع ندارند.

مسئول مؤسسه تفحص سیره شهدا در عین حال اظهار داشت: انتخابات ۱۱ اسفند از بزرگ‌ترین رخدادها و همانند بزرگترین عملیات است؛ باید دید اگر در این عملیات حضور پیدا کنیم، لبخند چه کسانی بر لب خواهد بود و اگر نرویم چه کسانی خوشحال می‌شوند؟.

وی تاکید کرد: در روز ۱۱ اسفند به نیت تقویت اردوگاه توحید و با طهارت و اخلاص پای صندوق رای می‌رویم، زیرا دشمن باید ببیند که مردم پای کار هستند.

لزوم آشنایی نسل جوان سرباز با شجاعت های همرزمان خود

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: سربازان در دوران قبل، جنگ تحمیلی و پس از آن رشادت های زیادی برای کشور انجام داده اند اما این نقش مغفول مانده است.

حمیدرضا حسینخانی بیان کرد: امروز دشمن تمامی ابزار و امکانات خود را در جنگ ترکیبی تجمیع کرده است و در این جنگ همه جانبه سیاسی، شناختی و اقتصادی باید بصیرت داشته باشیم و اجازه ندهیم شیطان، افکار نادرست را تطهیر کند.

وی خاطرنشان کرد: برای اقشار مختلف، یادواره شهدا برگزار شده اما برای سربازان و نیروی جوانی که با بصیرت پای انقلاب ایستاده کمتر یادواره برگزار شده است و این یادواره برای این است تا نسل جوان و جدید با شجاعت‌های همرزمان خود آشنا شوند.

اخبار مرتبط

  • گنجشک‌های ناتمام

    گنجشک‌های ناتمام

    کرمان - ایرنا - یادواره شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با عنوان گنجشک…

  • یادِ یار خبرنگار شهید

    یادِ یار خبرنگار شهید

    کرمان - ایرنا - جهاد دانشگاهی کرمان صبح روز سه‌شنبه همزمان با ایام دهه فجر، حال و هوای متفاوتی…

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha