۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85380177
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سه طرح عمرانی و اقتصادی در بیارجمند شاهرود افتتاح شد

شاهرود - ایرنا - ۲ طرح عمرانی و یک طرح اقتصادی بخش بیارجمند با ۳۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار روز چهارشنبه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود افتتاح شد.

بخشدار بیارجمند شاهرود در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با هفتمین روز از دهه فجر، طرح اقتصادی پرورش بره‌پرواری ۲۰۰ رأسی با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

محمد کریمی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آورده متقاضی و هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وام بانکی اختصاص یافت، افزود: تولید سالانه هشت تن گوشت در این واحد صنعتی برآورد شده است.

وی به افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در روستای خانخودی اشاره کرد و گفت: برای ساخت این واحد مسکونی سه میلیارد ریال از اعتبارات منابع داخلی و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سایر منابع اختصاص یافت.

کریمی با بیان اینکه طرح سنگ فرش به مساحت ۸۰۰ متر مربع، بهسازی و آسفالت ۶ هزار و ۲۰۰ متر مربع از معابر روستای گیور بیارجمند اجرا و بهره‌برداری شد، ابراز کرد: برای اجرای این طرح ۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال هزینه شد.

بیارجمند ۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح دارد

بخشدار بیارجمند با اشاره به اینکه این شهرستان در دهه فجر ۴۴ طرح عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی آماده افتتاح دارد، اظهار کرد: ۵۳۴ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی در دهه فجر آغاز می‌شود، افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۱۵ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

سه طرح عمرانی و اقتصادی در بیارجمند شاهرود افتتاح شد

به گزارش ایرنا، آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه بیارجمند، دیدار با خانواده شهید روستای خانخودی، افتتاح سه طرح عمرانی و اقتصادی، برگزاری نشست تبیینی با حضور ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شد.

مرکز بخش بیارجمند در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرقی شاهرود قرار دارد و تا مرکز استان سمنان ۳۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

به گزارش ایرنا، ۷۶۹ طرح با ۴۱ هزارو ۷۴۰ میلیارد ریال با افزایش ۱۳ درصدی در هزینه‌کرد نسبت به طرح‌های سال گذشته، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان سمنان افتتاح می‌شود.

افتتاح ۷۶۹ طرح اقتصادی و عمرانی استان سمنان هم در دهه‌فجر ۱۴۰۲ اشتغالزایی برای یکهزار و ۷۰۲ نفر را به همراه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha