۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85380191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان:‌ تلاش مسوولان در جهت خدمتگزاری و رفع مشکلات است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: با وجود همه محدودیت‌ها، تلاش مسوولان در جهت رفع مشکلات مردم و یا به حداقل رساندن آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در مسجد جامع شهر دندی با بیان اینکه تنها شهرستانی که در حوزه آب ‌به دلیل احداث سد مراش وضعیت رو به بهبودی دارد ماهنشان است افزود: برای رفع مشکل راه شهر دندی به زنجان نیز در سفر استانی رئیس جمهور اعتبار جداگانه مصوب شده است که به طور جدی پیگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: مشکلات دیگری در این منطقه وجود دارد که تلاش می‌شود نسبت به رفع آنها اقدام شود.

استاندار زنجان همچنین به انتخابات پیش رو (‌۱۱ اسفند سال جاری) اشاره کرد و یادآورشد: حضور حداکثری مردم در این رخداد از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد و می‌تواند در حوزه‌های گوناگون به ویژه در بین‌الملل اثرگذار باشد.

وی تاکید کرد: انتخاب نماینده اصلح‌ برای سرنوشت کشور امری مهم‌ بوده و می‌تواند به پیشبرد امور در شهرستان ها کمک بسزایی کند.

امام جمعه دندی نیز در این دیدار با بیان اینکه انتخابات در کشور نماد مردمسالاری دینی است افزود: ملت ایران همواره در صحنه‌های مختلف نقش آفرین بوده و حضور مستمر داشتند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فرد اظهار داشت: مردم آگاه، فهیم و بصیر ایران اسلامی در برهه های مختلف نقش آفرینی کرده اند و در انتخابات پیش رو نیز حضوری فعال خواهند داشت.

وی با اشاره به مشکلات منطقه دندی گفت: پل ورودی این شهر ۱۰‌ سال است که بلاتکلیف مانده و تسریع در ساخت آن می تواند بسیار راه‌گشا باشد.

این مسوول با اشاره به آمار بالای تصادفات در جاده دندی به زنجان خواستار پیگیری این مسأله مهم و همچنین تسهیل تردد بیماران دیالیزی به ماهنشان از سوی مسوولان استانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha