گل‌های دیدار ایران و قطر + فیلم

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در عین شایستگی با حساب سه بر دو شکست خورد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، تیم فوتبال ایران در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به قضاوت الحمد العلی کویتی به مصاف قطر رفت و سه بر دو شکست خورد.

گل اول ایران؛ گل تماشایی و آکروباتیک آزمون

تیم ایران کار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه چهارم پرتاب بلند علیرضا جهانبخش در یک رفت و برگشت با ضربه تماشایی سردار آزمون همراه شد و ایران به گل نخست دست یافت.

گل اول قطر؛ اشتباه خط دفاع و بیرانوند کار دست ایران داد

در دقیقه ۱۸ و برخلاف روند بازی، قطر به گل تساوی رسید. پاس اکرم عفیف در پشت محوطه جریمه به جاسم ابوالسلام رسید و ضربه او پس از برخورد به شجاع خلیل‌زاده، تغییر مسیر داد و درون دروازه ایران قرار گرفت.

گل دوم قطر؛ ضربه تماشایی و مهارنشدنی عفیف

اشتباهات متعدد مدافعان و هافبک‌های تیم ایران موجب شد تا دقیقه ۴۳ اکرم عفیف با حرکتی پا به توپ و ضربه‌ای مهار نشدنی، گل دوم قطر را ثبت کند.

گل دوم: بازگشت به موقع ایران به بازی

در دقیقه ۴۷ ایران صاحب یک موقعیت‌ خطرناک شد و پس از شوت عزت‌اللهی، توپ به دست مدافع قطر برخورد کرد و داور با کمک VAR به سود ایران پنالتی اعلام کرد. جهانبخش نیز پشت توپ قرار گرفت و توپ را به وسط دروازه زد تا کار به تساوی کشیده شود.

گل سوم قطر : گل برتری در بدترین زمان

در دقیقه ۸۱ معز علی روی یک توپ سرگردان، صاحب یک موقعیت خوب شد و توانست با یک شوت دقیق توپ را وارد دروازه ایران کند تا بازی سه بر دو شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha