پنج طرح عمرانی در روستاهای بخش رضویه مشهد بهره‌برداری شد

مشهد - ایرنا - پنج طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر ۶۸۰ میلیارد ریال امروز چهارشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر در روستاهای بخش رضویه مشهد بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهره برداری از ساختمان جدید و مرکزی اداره برق بخش رضویه، گلخانه گیاه پاپایا در روستای "قازقان"، پروژه آبرسانی روستای "درخت بید"، بهره برداری از آسفالت روستای "جرخشک سفلی" به طول چهار هزار و ۵۰۰ متر و تکمیل گازرسانی به ۱۸ روستا در دهستان "پایین ولایت" پنج طرحی است در ششمین روز دهه فجر به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان مشهد در آئین بهره برداری از این پروژه ها گفت : امروز ما باید افتخار کنیم که انقلاب ما به جهان صادر شده و در همه زمینه ها پیشرفت های چشمگیری داشته ایم.

محسن داوری افزود: بسیج نمونه ای از دستاوردهایی بود که پس از انقلاب صادر کردیم و امروز همه شاهدیم که مردم جهان چطور برای دفاع از مردم مظلوم غزه راهپیمایی و اعتراض خود را نشان می دهند.

وی به تداوم اقدامات خدماتی و معیشتی برای مردم تاکید و بیان کرد: در حال حاضر هر سه‌شنبه یک افتتاحیه مدرسه و هر ۱۵ روز راه اندازی یک مرکز درمانی در مشهد انجام می شود و در دهه مبارک فجر تا پایان سال چندین زمین ورزشی و ورزشگاه در این شهرستان فعال می شود.

فرماندار مشهد اظهار کرد: امروز در روستای "درخت بید" بخش رضویه با صرف ۲۴ میلیارد ریال اعتبار فقط برای ۸۸ انشعاب آبرسانی شده است که این را وظیفه خود می دانیم و از خدمت رسانی به مردم هم خسته نمی شویم.

سید احسان قاضی زاده، نماینده مردم شهرستانهای فریمان و سرخس و بخش های رضویه و احمدآباد مشهد نیز اظهار کرد: با وجود کمبود آب برای مشهد و بعد از سه سال خشکسالی، آب روستاهای بخش رضویه که از سد دوستی تامین می شود، قطع نشد که نتیجه کار جهادی دست اندرکاران و شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی بود.

بخش رضویه شامل شهر رضویه، دهستان های میامی، آب روان و پائین ولایت و۵۴ روستا، ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد. جمعیت دهستان پائین ولایت با ۲۰ روستا بیش از سه هزار نفر است.

شهرستان مشهد با چهار شهر مشهد، رضویه، بینالود و مُلک آباد و حدود ۴۰۰ روستا و آبادی چهار میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha