جهانبخش: این نسل می‌توانست جاودان شود

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی ایران گفت: خیلی ناراحت هستیم چرا که فکر می‌کنم این نسل می توانست کارهای بزرگی را انجام بدهد و قهرمانی جام نیز می‌توانست این نسل را جاودانه کند که نشد.

به گزارش ایرنا، علیرضا جهانبخش بعد از شکست تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قطر اظهار داشت: خیلی سخت است در مورد این بازی صحبت کنیم چرا که ما همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا به فینال برویم اما نشد. استحاق بازیکنان ما بیشتر از این بود. ابتدا باید بگویم که خیلی افتخار می‌کنم به این گروه.

وی افزود:‌ ۴۰ روز است که برای شادی مردم ایران همه و همه در کنار هم تلاش می‌کنیم. امروز هم دیدید بچه‌ها تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند تا برنده باشیم. در ۳ صحنه که انتظار نداشتیم گل خوردیم و تلاش کردیم جبران کنیم. فقط و فقط شرمنده مردم ایران شدیم. می‌دانستیم این بازی و پیروزی چقدر می‌تواند نتیجه مثبتی روی مردم بگذارد ولی نشد.

بازیکن تیم ملی ایران در مورد موقعیتی که در دقیقه پایانی بازی از دست داد عنوان کرد: موقعیت‌های داشتیم که می توانست بازی را عوض کند. این چیزها گذشته و فقط آه و افسوس آن برای ما ماند. خیلی ناراحت هستیم چرا که فکر می‌کنم این نسل می توانست کارهای بزرگی را انجام بدهد و قهرمانی جام نیز می‌توانست این نسل را جاودانه کند که نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha