اکران فیلم با چاشنی فوتبال در گلستان؛ مستطیل سبز جای پرده نقره‌ای را گرفت

گرگان - ایرنا - سومین شب فیلم فجر در استان گلستان در حالی به کار خود پایان داد که بازی فوتبال بین تیم ملی ایران و قطر بر اکران فیلم‌ها سایه انداخت و پرده نقره‌ای جای خود را به مستطیل سبز داد.

به گزارش ایرنا، امشب فرش قرمز سینما کاپری گرگان صحنه متفاوتی داشت و سینمادوستان در سومین شب اکران فیلم‌های فجر، مسابقه فوتبال تیم ملی ایران و قطر را از پرده نقره‌ای سینما به نظاره نشستند.

گرچه گُل سردار آزمون بازیکن گلستانی تیم ملی در دقیقه چهارم بازی، هنردوستان را به وجد آورده بود اما این شیرینی تا پایان بازی دوام نیاورد و حسرت پیروزی و رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا بر دل هر ایرانی باقی ماند.

در حالی که قرار بود امشب فیلم‌های «قلب رقه» ساخته خیرالله تقیانی‌پور، «آپاراتچی» ساخته قربانعلی طاهرفر، «شه‌سوار» ساخته حسین نمازی، «آسمان غرب» ساخته محمدعسگری، «آغوش باز» ساخته بهروز شعیبی، «شکار حلزون» ساخته محسن جسور در پردیس سینمایی عصرجدید و کاپری گرگان روی پرده سینما برود اما به دلیل تقارن جشنواره فیلم فجر با بازی فوتبال، زمانبندی اکران این فیلم‌ها تغییر کرد و هنردوستان در ۲ پردیس سینمایی کاپری و عصر جدید گرگان تنها یک فیلم را به تماشا نشستند.

مهدی صاحبدل، رییس انجمن سینمای جوانان گلستان‌ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روز سوم جشنواره بین المللی فیلم فجر در گرگان، اکران فیلم‌های فجر در ۲ پردیس سینمایی کاپری و عصر جدید به دلیل درخواست‌های فراوان مردم به تعویق افتاد و سالن‌های سینما به پخش فوتبال اختصاص یافت.

براساس زمانبندی اعلام‌شده توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ماه و در چهارمین روز جشنواره فیلم فجر فیلم‌های رویاشهر، پرویز خان، شکار حلزون، قلب رقه، ظاهر و آپارتاچی در ۲ سالن سینما کاپری و یک سالن سینما عصر جدید گرگان اکران می‌شود.

اکران فیلم با چاشنی فوتبال در گلستان؛ مستطیل سبز جای پرده نقره‌ای را گرفت

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه در ۲ پردیس سینمایی کاپری و عصر جدید و سه سالن و سه سانس در ساعت‌های ۱۷ و ۳۰ دقیقه، ۱۸، ۱۸ و ۳۰ دقیقه، ۲۰، ۲۰ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ اکران می‌شود.

فروش بلیت فیلم‌های جشنواره، از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در چهار درگاه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سکوهای فروش بلیت آی‌تیک (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha