امیدبخشی به جامعه در سایه نگاه واقع بینانه رسانه رقم می خورد

مشهد-ایرنا- رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: امید دادن به مردم در سایه داشتن نگاه واقع بینانه رسانه ها نسبت به شرایط کشور و ارایه تصویر واقعی از آن هم قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم و همچنین در وضعیت کنونی محقق می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم دولابی روز پنجشنبه در حاشیه نمایشگاه و رویداد ملی "روایت پیشرفت" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: دومین نمایشگاه روایت پیشرفت در حالی در مشهد برگزار شده است که وقایع آن و حضور مسوولان عالی رتبه نظام برای ارایه عملکرد دولت مردمی سیزدهم به صورت زنده از شبکه های سراسری سیما پخش می شود که با توجه به ابعاد رسانه ای این رویداد توجه مخاطبان را جذب خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بپذیریم که کاهش تورم و تک رقمی کردن آن کار یک شب، یک سال یا حتی ۲ سال نیست و تحقق آن زمان بر است، و باید با تمام قوا چرخهای اقتصاد را به گردش درآورد تا آرام آرام در سایه افزایش تولید و رونق صادرات، کاهش تقدینگی و ایجاد اشتغال، نرخ تورم و گرانی ها کاهش یابد.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به خدمات روحانیت به دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: یکی از خدمات روحانیت به دولت، در بخش آموزش و پرورش بوده، به طوری که امروز ۲۵ هزار مدرسه کشور در طرح "امین" مشارکت دارند و روحانیون با روحیه جوانی و جهادگونه در این مدارس حضور می یابند و در راستای ارتقای فرهنگ دینی کشور ایفای نقش می کنند.

دولابی افزود: روحانیان و حوزویان در عرصه محرومیت زدایی نیز گروه های متعدد جهادی ایجاد کرده اند و آنها را اداره می کنند و در حوادث مختلف به کمک دولتمردان و دستگاه های دولتی می آیند، در حوادث دیگری که دولت نیاز به کمک دارد، همیشه پیشگام هستند و در حد توان خود، دینشان را نسبت به مردم ایران و کمک به دولت ادا می کنند.

وی اظهار کرد: در هر صورت روحانیان قشری هستند که با کمترین هزینه ها، بیشترین خدمات را به همنوعان و هموطنان ارایه کرده اند و در همین راستا خدمات زیادی در جهت آموزش کارکنان دولت و ارائه آموزشهای دینی و معرفتی به آنان انجام شده است.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: این مرکز تلاش می کند رویداد و نمایشگاه"حکمرانی دینی" را در سطح ملی با هدف جمع آوری راهبردهای ارایه شده توسط نهادهای دینی، اندیشکده ها و مراکز حوزوی که ناظر بر حل مسایل کشور در بخشهای مختلف است طی سال آینده برگزار کند که این نمایشگاه می تواند بازگو کننده تلاشهای فراوان نخبگان حوزوی در سالهای پس از انقلاب باشد.

به گزارش ایرنا، مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، نمایشگاه و رویداد ملی "روایت پیشرفت" را تا ۲۱ بهمن ماه در مرکز دائمی نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس دایر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha