وزیر کشور: روایت پیشرفت دولت از زبان روحانیت، منصفانه و عالمانه است

مشهد-ایرنا- وزیر کشور گفت: پیشرفت دولت مردمی سیزدهم را روحانیون با نگاه عالمانه و منصفانه و با زبانی روان و ساده روایت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در نمایشگاه ملی "روایت پیشرفت" در مشهد افزود:طلاب و روحانیان با جهاد تبیین و برگزاری نمایشگاه رویداد ملی "روایت پیشرفت" با تلاش دشمنان برای دیده نشدن دستاوردهای کشور مقابله می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم بیان دستاوردها اظهار کرد: در حقیقت جفاست که مردم کارهای بزرگ را نبینند؛ خناسان در هر گوشه دنیا می‌خواهند بگویند کشور ما دستاوردی نداشته است، باید مهر باطلی بر این دروغ‌ها زد و نمایشگاه‌ها و رویدادهایی مانند "روایت پیشرفت" به وسیله جهاد تبیین، با تلاش دشمنان برای دیده نشدن دستاوردها مقابله می‌کند.

وزیر کشور با اشاره به این‌که‌ روایت با خبر و گزارش تفاوت دارد گفت: روایت، درک عمیقی را به مخاطب منتقل کند و پیشرفت را هرکسی یک چیزی تعریف کرده است و ما باید پیشرفت را طبق الگوی اسلامی و ایرانی خودمان تعریف کنیم.

وحیدی افزود: روایت پیشرفت می‌تواند مفهوم واقعی پیشرفت در ایران اسلامی را بیان کند تا دشمنان ما نتوانند شرایط کشور را آن‌طور که می‌خواهند بیان کنند.

وی ادامه داد: در پیشرفت‌ها و دستاوردها نباید چیزی را کم یا زیاد نشان داد؛ همیشه تصور بوده که روحانیان باید مسایل مذهبی را روایت و بیان کنند اما روایت پیشرفت کشورمان توسط روحانیت در زمانی که دشمنان نمی‌خواهند دستاوردها را نشان بدهند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، مرکز ارتباطات دولت و روحانیت، نمایشگاه و رویداد ملی "روایت پیشرفت" را از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در مرکز دائمی نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس دایر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha