۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85380910
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب الله: شهادت «ابوباقر الساعدی» عزم مبارزان را راسخ‌تر می‌کند

تهران- ایرنا- حزب الله لبنان در بیانیه ای با اشاره به شهادت «ابوباقر الساعدی» از فرماندهان مقاومت عراق به دست اشغالگران آمریکایی آن را موجب افزایش عزم مبارزان در مبارزه علیه آمریکا دانست.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری العهد، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت ترور فرمانده مقاومت عراق، اعلام کرد: حزب الله لبنان به شدت جنایت ترور شهید فرمانده حاج وسام محمد صابر (ابو باقر الساعدی) و جمعی از برادران شهیدش به دست نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق را محکوم می کند و آن را اقدامی در راستای تداوم جنایات سابق، حملات و تجاوزات مکرر به ملت‌های ما در عراق، سوریه و یمن و نیز نقض آشکار حاکمیت عراق، امنیت و ثبات این کشور قلمداد می کند.

حزب الله لبنان بیان کرد: جنبش های مقاومت در منطقه به مبارزان و مجاهدان عراقی اعتماد کامل دارند. این ترور ناجونمردانه عزم و اصرار مجاهدانی که بر خط مشی و رویکرد مقاومت اصرار دارند و حامی ملت مظلوم فلسطین هستند را برای تداوم این راه راسخ تر از قبل خواهد کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است: به برادران‌مان در کتائب حزب الله عراق و نیز خانواده شهیدان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای شهدا علو درجات و برای خانواده شریف آنها صبر طلب می کنیم.

به گزارش ایرنا، ساعاتی پیش یک مقام بلند پایه آمریکایی به شبکه سی بی اس آمریکا گفت که این کشور یکی از فرماندهان ارشد کتائب حزب‌الله عراق را در حمله پهپادی هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha