۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85380988
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امتیاز تیم فوتبال اترک بجنورد واگذار شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85380988
امتیاز تیم فوتبال اترک بجنورد واگذار شد

بجنورد- ایرنا- معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: امتیاز تیم فوتبال اترک بجنورد با اعلام مالک این تیم، هیات فوتبال استان و موافقت این اداره کل واگذار شد.

داوود خدابنده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با احترام به نظر هیات فوتبال استان، موافقت خود را با واگذاری تیم فوتبال اترک اعلام کرد.

وی افزود: هیات فوتبال خراسان شمالی در خصوص جزییات واگذاری این تیم و انجام امور حسابرسی آن تصمیم خواهد گرفت.

خدابنده گفت: این تیم که پیش از این با نام اترک بجنورد در مسابقات شرکت می‌کرد، بعد از انجام امور اداری به "ستارگان سرخ آسیا" تغییر نام می‌دهد.

معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی یادآور شد: اترک بجنورد با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تاسیس شده بود.

پیش از مالک تیم فوتبال اترک بجنورد اعلام کرده بود که دیگر نمی تواند تیم داری کند از این رو مقدمات انتقال این تیم از چندی پیش آغاز شد.

این تیم با مشکلات متعددی همچون عدم پرداخت مطالبات بازیکنان مواجه بود و برای رهایی از این بحران نیازمند حمایت صنایع خراسان شمالی بود.

تیم فوتبال اترک بجنورد این فصل در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۱۳ بار به میدان رفت که ماحصل آن هشت شکست، چهار تساوی و یک پیروزی بوده است.

هیات فوتبال خراسان شمالی بیش از ۶ هزار عضو دارد و در خراسان شمالی سه هزار بازیکن در رشته فوتسال و فوتبال سازمان یافته اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha