۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85381054
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دبیر حزب موتلفه کاشان: احزاب در انتخاب اصلح مردم را یاری کنند

کاشان _ ایرنا _ دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان کاشان گفت: احزاب به دلیل برخورداری از شم سیاسی باید در انتخابات به عنوان راهنما عمل کنند و با وحدت و همراهی مردم را در انتخاب اصلح یاری دهند.

محمد صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احزاب باید نقش پر رنگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشند و حزب موتلفه نیز، آمادگی دارد تا انتخابات پر شور و پر رونق با معرفی نامزد اصلح رقم زند.

وی با اشاره به لزوم افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو اظهار کرد: ما می‌خواهیم مجلسی را تشکیل دهیم که بتواند مشکلات کنونی را رفع کند لذا هر چه نمایندگان قوی‌تر باشند قوانینی وضع خواهد شد که به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کمک می‌کند.
دبیر حزب موتلفه اسلامی کاشان گفت:شاید گلایه هایی نسبت به وضعیت اقتصادی کشور وجود داشته باشد، اما نباید این مسائل مانع از افزایش مشارکت مردم در انتخابات شود چون همه می دانند عدم مشارکت کمکی به حل مشکلات نمی کند و چه بسا بیشتر هم شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان کاشان بیان کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات در حل مشکلات کشور تاثیرگذار است، باید تلاش شود تا افراد توانمندتر و کارآمدتر انتخاب شوند و به مجلس راه پیدا کنند.
صفایی افزود: وجود برخی کاستی‌ها و نواقص در کشور ایجاب می‌کند که قانونگذارانی داشته باشیم تا قوانینی در راستای رفع مشکلات کشور وضع کنند.

وی اظهار کرد: مجلس قوی باید مقابل مفسدان اقتصادی ایستادگی کند و آرامش را به معیشت مردم بازگرداند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان کاشان بیان کرد : احزاب سیاسی باید جامعه را به سمت انتخاب فرد اصلح و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هدایت کنند.

صفایی گفت: فرد اصلح در بین نامزدها کسی است که عالم باشد و به علم خود عمل کند و در کشور هم باید دنبال ایجاد وحدت باشد.

وی افزود: حزب موتلفه اسلامی تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا به مردم در شناخت نامزدهای اصلح کمک کند.

صفایی با اشاره به فضای انتخاباتی شهرستان کاشان هم گفت: مردم در تکاپو هستند که نماینده اصلح انتخاب کنند تا با آنها همراهی و همکاری داشته باشد لذا تنور انتخابات در حال گرم شدن است و هر چه پیش تر برویم این برنامه بهتر خواهد شد.

وی یادآور شد: میزان پرس و جوی مردم در رابطه با انتخابات نسبت به قبل بیشتر شده که نشان از انگیزش برای شرکت در انتخابات دارد.

این فعال سیاسی حضور در انتخابات را برای تعیین سرنوشت کشور الزامی دانست که پشتوانه حاکمیت و نظام است و اظهار کرد: هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد ایران اسلامی بهتر می تواند در عرصه های بین المللی نقش‌آفرینی کند.

وی یادآور شد: قدرت‌های جهانی چشم به این انتخابات دوخته‌اند و اگر مشارکت مردم بالا باشد دشمنان در توطئه‌های خود شکست خواهند خورد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی کاشان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های جهانی و بین المللی کسب و صدای آزادگی را به همه جای دنیا مخابره کرده است.

صفایی افزود: تکیه نظام اسلامی بر انتخابات است،مقام معظم رهبری می فرمایند ، انتخابات اساس موجودیت نظام است و ۲ کلمه جمهوریت و اسلامیت وابسته به انتخابات هستند لذا باید همه بسیج شده و با حضور در محافل مختلف و تشریح اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت، مردم را برای حضور در انتخابات مهیا کنیم.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha