۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85381074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور رای اولی ها پای صندوق رای موجب نشاط اجتماعی می شود

قزوین - ایرنا - فرماندار بویین زهرا گفت: رای‌اولی‌ها موتور محرکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند و حضورشان در پای صندوق‌های رای شور انتخاباتی را افزایش می دهد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمد ادیب رامندی روز پنجشنبه در همایش رای اولی‌های شهرستان بویین زهرا، خطاب به دانش‌آموزان گفت: آینده کشور و انقلاب اسلامی به دست شما دانش‌آموزان است، همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدایی باشیم که برای ایجاد امنیت و آسایش امروزِ جامعه جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که دشمنان ملت بزرگ ایران از روش‌های غیرمعمول و مختلف به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند، مردم با بصیرت، مومن و انقلابی ایران همانند گذشته و با آگاهی تمامی این توطئه‌ها را همانند گذشته نقش بر آب خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای ساختن آینده روشن و درخشان کشور بایستی شما دانش آموزان خوب درس بخوانید تا از طریق دانش بالای خود بتوانید در مقابله با ترفندهای دشمنان از خود مراقبت کنید، یادآور شد: بدون شک حضور شما در عرصه های مختلف از جمله حضور موثر در پای صندوق های رای می توانید در تعیین سرنوشت خود مشارکت فعال داشته باشید.

ادیب رامندی خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر بین المللی کشورمان در حوزه های فناوری از جمله موفقیت‌های دانش‌بنیان‌ها، انرژی هسته‌ای، فیزیک پلاسما، پرتاپ ماهواره، صنعت نظامی و هوایی، نانو، پزشکی، قدرت دفاعی و سایبری بدون شک برآمده از قدرت جوانان این دیار است که باید به این دستاوردهای جوانان عزیز، افتخار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha