استاندار: جانمایی ساخت ۱۵۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در مازندران مشخص شد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: بر اساس سهمیه ۱۵۵ هزار واحدی نهضت ملی مسکن مازندران جانمایی آن در همه شهرها و روستاهای مازندران مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی طرح ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن آمل بیان داشت: ۸۰ درصد زمین های نهضت ملی مسکن مازندران در اختیار سازندگان قرار گرفت و مابقی جانمایی آنها مشخص و قبل از عید نوروز در اختیار سازندگان قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۰ هزار واحد مسکن نهضت ملی در روستاهای مازندران و ۱۲ هزار واحد در مناطق شهری این استان افتتاح شد.

حسینی پور با بیان این مطلب که ساخت چهار شهرک با ظرفیت ۳۵ هزار واحدی از جمله برنامه های مهم مازندران در طرح اقدام ملی مسکن است، بیان داشت: با بهره گیری از تمام ظرفیت در حال جهش ساخت مسکن در مازندران هستیم.

استاندار مازندران ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مازندران تهیه زمین بود که با تعامل دستگاه های اداری مختلف این مشکل مرتفع شد.

استاندار: جانمایی ساخت ۱۵۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در مازندران مشخص شد

وی با ذکر این مطلب که در یک ماه اخیر در بخش پرداخت تسهیلات گشایش های خوبی در مازندران ایجاد شد، بیان داشت: همکاری بانک ها در این بخش بسیار گره گشا بود.

این مقام مسوول تصریح کرد: با توجه به درهم تنیدگی روستاها و شهرهای مازندران ساخت مسکن در بافت روستایی هم جهش بزرگی در رونق مسکن در این خطه از کشور ایجاد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha