۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۳۲
کد خبر: 85381307
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال سپنتای تربت‌حیدریه به جز حامی مالی، همه چیز دارد

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تربت‌حیدریه گفت: تیم فوتبال سپنتا در دیدار امروز نشان داد تمام ویژگی‌های یک تیم قوی و فنی را دارد به جز یک حامی مالی که دست این جوانان پرشور و نشاط را بگیرد.

مجید رضایی عصر پنجشنبه بعد شکست پر گل ۶ بر صفر تیم فوتبال سپنتا مقابل مس کرمان که در مرحله چهارم جام حذفی باشگاه‌های کشور به میزبانی تربت‌حیدریه برگزار شد، افزود: پیام دیگر این دیار آن است که هم تیم سپنتا و هم تماشاچیان با اخلاق این خطه لیاقت آن را دارند تا یک امتیاز لیگ دسته ۲ یا سوم کشور به این شهر اعطا شود.

وی با بیان اینکه امروز همه چیز برای برپایی یک دیدار خوب و مملو از مولفه‌های بازی با اخلاق فراهم شده‌بود، گفت: تیمی که از لیگ شهرستانی تا مرحله یک شانزدهم جام حذفی صعود کرده‌ بود، بیانگر پتانسیل‌های بسیار بالا در این تیم است.

همه دست به دست هم دادند تا دست سپنتا را نگیرند.

به گزارش ایرنا، اگر بگوییم مسوولان پایتخت زعفران جهان (لقب شهرستان تربت حیدریه به دلیل داشتن بیشترین میزان تولید زعفران در جهان) امروز عصر پنجشنبه ۱۹ بهمن سال ۱۴۰۲ ثابت کردند دست به دست هم دادند تا دست تیم فقیر فوتبال اما پر انگیزه شهرشان را نگیرند، سخن به گزافه نگفته‌ایم.

انگار همین دیروز بود، هجدهم شهریور سال جاری سعید نکوهی سرپرست تیم فوتبال سپنتای تربت‌حیدریه در تماس با خبرنگار ایرنا گفت: این تیم قرار است به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی، ۳۰ شهریور در رقابت‌های جام حذفی کشور حضور یابد و حال آنکه تاکنون نتوانسته حتی هزینه ۳۵۰ میلیون ریالی ثبت‌نام برای شرکت در این رقابت‌ها را که تنها ۲ روز دیگر مهلتش به پایان می‌رسد، تامین کند.

وی روز بعد ضمن تقدیر از نماینده مردم در مجلس برای تامین آن، در عین حال گفته بود: امیدواریم ایشان به دیگر قول‌هایشان نیز، عمل کرده و ما را تنها نگذارند.

در کنار زعفران که پیشتر از آن گفته آمد، در بین شهرستان‌های استان خراسان رضوی تربت‌حیدریه دارای ظرفیت‌های بزرگ اقتصادی و از جمله می‌توان به معدن طلای زرمهر بایگ تربت‌حیدریه و دیگر معادن و ذخایر بسیار غنی از جمله عقیق بایگ اشاره کرد.

علاوه بر این دانشگاه دولتی این خطه در زمره معدود دانشگاه‌های کشور است که از یک پتانسیل بسیار غنی بهره‌مند و آن بنیاد خیران حامی دانشگاه است که بر اساس آخرین ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که شهریور پارسال اعلام شد، بنیاد خیران حامی دانشگاه تربت‌حیدریه در بین دانشگاه‌های سطح سه، رتبه نخست و در بین مجموع دانشگاه‌های سطوح یک و ۲ و سه، رتبه پنجم کشور را کسب کرده است.

اعضای این بنیاد دست رییس دانشگاه تربت‌حیدریه را برای تامین نیازهای خود تا آنجا باز گذاشتند که تنها برای خرید قالی مسجد این دانشگاه، یک تیم به کاشان سفر کردند تا به اصطلاح اصل جنس را برای شهرشان خرید کنند و امروز در کنار گوش همه این انسان‌های نیک‌سرشت، تیم سپنتا در اوج غرور جوانی بازیکنانش، غرق در فقر و از گرونه صعود حذف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha