امام جمعه موقت تهران: ایران مستقل ترین کشور در بها دادن به مردم است

ساوه - ایرنا - عضو فقه های شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور جهان است که از نعمت استقلال و بها دادن به مردم برخوردار است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه پنجشنبه در آیین جشن عید مبعث و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مسجد ولیعصر (ع) شهر نوبران شهرستان ساوه با بیان اینکه مبعث حضر رسول اکرم (ص) بزرگترین عید بشریت است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی محصولی از این واقعه و ادامه دهنده راه و رسم دین مبین اسلام در عصر حاضر است.

وی افزود: بعثت نبی مکرم اسلام(ص)، عید سعید غدیر خم، عاشورا و جریان کربلا، مهدویت چهار رویداد مهم در تاریخ اسلام است که وظیفه امت مسلمین پاسداشت و تکریم این مناسبت هاست که پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شور و شعور بیشتری نسبت به گذشته برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و آینده خود یکی از نتایج و ثمرات انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ بار پای صندوق های رای آمدند و بی واسطه نمایندگان مجلس، رییس جمهور و خبرگان رهبری را انتخاب کرده‌اند.

آیت الله خاتمی افزود: باید با دلسوزی و خدمت صادقانه مقدمات رضایتمندی بیشتر مردم را فراهم کرد و با کاهش تورم و ایجاد ارزانی پایدار در نرخ عرضه کالا و خدمات، از مردم حمایت کرد.

وی همچنین بر حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد و گفت: باید در شرایط کنونی منطقه با شکوهترین‌ راهپیمایی و انتخابات برگزار شود.

امام جمعه نوبران نیز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن در مسیر مبعث پیامبر اکرم (ص) است، افزود: این انقلاب پرچمدار نشر و گسترش اسلام ناب محمدی است و در عرصه بین المللی نقش کلیدی و محوری بر پایه اهداف و ارزش‌های بعثت پیامبر اسلام ایفا می‌کند.

حجت‌الاسلام رسول دادخواه افزود: ملت با بصیرت انقلاب اسلامی با خلق حماسه‌ای دیگر حضور معنادار و باشکوه را در مناسبت‌های ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۴۰۲ را به نمایش می‌گذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha