آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در لندن برگزار شد

لندن - ایرنا - مراسم بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه با حضور گسترده شخصیت‌های سیاسی، سفرا، دیپلمات‌ها، مسئولان شرکت‌های تجاری و بازرگانی، خبرنگاران، شخصیت‌های فرهنگی و دانشگاهی، صاحب نظران و انگلیسی‌های علاقه‌مند به ایران و همچنین ایرانیان مقیم، در لندن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از لندن، در این مراسم که در محل اقامت سفارت جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، شرکت کنندگان پیروزی انقلاب اسلامی را به «سید مهدی حسینی متین» کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس تبریک گفتند.

کاردار سفارت کشورمان نیز به نمایندگی از دولت و ملت ایران ضمن خوش‌آمدگویی به افراد حاضر، از آنها برای شرکت در مراسم روز ملی جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

در این مراسم بیش از ۵۰ دیپلمات بلندپایه از کشورهای جنوب آسیا و خاورمیانه، اروپا و آمریکای لاتین و آفریقا همچنین نمایندگان بخش دولتی و خصوصی شامل بازرگانان و صاحبان صنایع، مسئولین موسسات مالی، اساتید دانشگاه، دانشجویان و فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی و علمی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید هاشم موسوی» نماینده رهبر معظم انقلاب به همراه شماری از اعضای مرکز اسلامی انگلیس و مراکز وابسته نیز شرکت کردند.

این مراسم که با بعثت نبی مکرم اسلام (س) هم‌زمان شده بود همچنین فرصتی را فراهم کرد تا مسلمانان این عید فرخنده را به یکدیگر تبریک بگویند.

جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همه ساله به همت سفارت کشورمان در لندن برگزار می‌شود. در مراسم امسال کیک ۴۵ سالگی انقلاب نیز با حضور سفیر هندوراس، نماینده رهبری و کاردار کشورمان بریده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha