تمام جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه گازدار شده‌اند

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: با گازرسانی به شهر ازگله شهرستان ثلاث باباجانی در غرب استان ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار شدند. 

به گزارش ایرنا؛ محمدطیب صحرایی شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن انقلاب و تجلیل از برترین های شرکت گاز استان در تالار بعثت، با تبریک عید مبعث و دهه فجر، به گازرسانی به شهر ازگله و بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت شهری و ۹۸ درصدی جمعیت روستایی استان اشاره کرد و افزود: از نزدیک شاهد تلاش و زحمات کارکنان شرکت گاز برای رساندن انرژی پاک و ارزان گاز به دست مردم، باوجود همه موانع و شرایط اقلیمی سخت بوده‌ام و نقش خانواده های آنان در این راستا بسیار مهم می دانم و از آنان تشکر می کنم.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در عرصه هایی همچون گازرسانی و پیشرفت های علمی، این پیشرفت ها را نشانه قوت، اقتدار و قدرت ملت ایران و از برکات و آثار نظام اسلامی دانست.

صحرایی همچنین به موضوع انتخابات و اهمیت شرکت مردم در آن پرداخت و گفت: مردم باید از این حق که نظام برای آنها قائل شده دفاع کنند و سرنوشت خودشان را رقم بزنند و بدانند اگر از این حق خود استفاده نکنند دیگران برای آنها تصمیم می گیرند.

گازرسانی به ازگله آخرین شهر استان اجرا شد

در ادامه این مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عید مبعث و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ یک سال بسیار خوب و بی نظیر را تجربه کردیم و بعد از گذشت ۲۳ سال از تأسیس شرکت گاز استان کرمانشاه، گازرسانی به شهر ازگله به عنوان آخرین شهر دارای قابلیت گازرسانی استان انجام شده و ما به زودی جشن برخورداری ۱۰۰ درصد جمعیت شهری استان از انرژی گاز را برگزار می‌کنیم.

ناصر حسینی افزود: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۵۲ روستای استان، معادل ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان نیز از گاز برخوردارند و بنا داریم حدود ۱۰۰ روستای باقی مانده را نیز با اخذ مجوز لازم، گازدار کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: بسیاری از فرزندان کارکنان شرکت گاز جزو دانش آموزان و دانشجویان برتر هستند و بسیاری از همکاران ما و فرزندان آنها جزو ورزشکاران سطح ملی هستند جشن امروز برای تجلیل از آنان برگزار شده است.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha